Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#2899129
Heb bericht gehad, keuring begint om 12.50 u. De Cairn is de laatste die gekeurd wordt in ring 19. In Laddy's klasse zijn 3 reuen en 5 teven ingeschreven. In totaal 24 stuks. Ik ben erg benieuwd :D

Voordeel is dat ik niet zo vroeg hoef te komen opdraven......

Hier de ringindeling: http://dsu.showadmin.nl/ringind.php
Laatst gewijzigd door Dian op do 27 mar 2014, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Dian
#2899137
Riek schreef: Je moet wel voor half tien je nummer ed ophalen in de ring.

Ik denk er sterk over om te komen kijken.
Dus wie weet, treffen we ons.
in de mail staat een uur voor de keuring begint. Dat zou dus 11:50 zijn :-\

dit staat letterlijk in het toegangsbewijs: Dit toegangsbewijs dient u vanaf 9:30 uur tot één uur voor de keuring in te leveren bij ring 19. Daar ontvangt u uw
draagnummer

Zou leuk zijn om elkaar te zien......... :)
Laatst gewijzigd door Dian op do 27 mar 2014, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Riek
#2899142
Dian schreef: in de mail staat een uur voor de keuring begint. Dat zou dus 11:50 zijn :-\
Niet alleen jouw keuring, maar de hele keuring toch?
En dat begint om half tien. 

Of zijn deze regels aangepast sinds 1 januari.
Weet jij dat Chantal?
Gebruikersavatar
Door Riek
#2899144
Dian schreef: in de mail staat een uur voor de keuring begint. Dat zou dus 11:50 zijn :-\

dit staat letterlijk in het toegangsbewijs: Dit toegangsbewijs dient u vanaf 9:30 uur tot één uur voor de keuring in te leveren bij ring 19. Daar ontvangt u uw
draagnummer

Zou leuk zijn om elkaar te zien......... :)
Dan wordt het behoorlijk druk aan die tafel.
Er wordt gekeurd en geschreven,  en dan ook nog een inschrijfformulier aannemen en het juiste nummer erbij zoeken en uitgeven
Door Urs
#2899146
Riek schreef: Niet alleen jouw keuring, maar de hele keuring toch?
En dat begint om half tien. 

Of zijn deze regels aangepast sinds 1 januari.
Weet jij dat Chantal?
De regels zijn aangepast Riek, een uur voor dat je aan de beurt bent aanwezig zijn, en dan is er ook nog n regel in ieder geval voor 12.00 u aanwezig te zijn.  ( dat was Groningen).
Je mag nu ook weg als je klaar bent.
Gebruikersavatar
Door Dian
#2899147
Riek schreef: Niet alleen jouw keuring, maar de hele keuring toch?
En dat begint om half tien. 

Of zijn deze regels aangepast sinds 1 januari.
Weet jij dat Chantal?
er staat op mijn toegangsbewijs dat de keuring om 12.50 u begint, staat ook bij de ringindeling. Daar staat bij dat de keuring niet voor die tijd begint. Ik denk toch dat dit veranderd is.
Door ChantalKrijn
#2899150
Dian schreef: jullie zijn ook op zondag?
Jep
Riek schreef: Niet alleen jouw keuring, maar de hele keuring toch?
En dat begint om half tien. 

Of zijn deze regels aangepast sinds 1 januari.
Weet jij dat Chantal?
Zo staat het ook op mijn inschrijving: Dit toegangsbewijs dient u vanaf 9:30 uur tot één uur voor de keuring in te leveren bij ring 15. Daar ontvangt u uw
draagnummer.
Gebruikersavatar
Door Riek
#2899152
Dian schreef: er staat op mijn toegangsbewijs dat de keuring om 12.50 u begint, staat ook bij de ringindeling. Daar staat bij dat de keuring niet voor die tijd begint. Ik denk toch dat dit veranderd is.
Dat is dus anders dan ik gewend ben, maar sinds 1 januari is er meer veranderd op de show.
Dus dit zal ook wel veranderd zijn dan.
Door ChantalKrijn
#2899155
Riek schreef: Dat is dus anders dan ik gewend ben, maar sinds 1 januari is er meer veranderd op de show.
Dus dit zal ook wel veranderd zijn dan.
In Leiden was het volgens mij ook niet, tenminste dat kan ik me niet herinneren. Toen stond er alleen hondeninlaat van.. tot...
Je mag ook weg als je klaar bent, je hoeft niet meer verplicht te blijven. Ideaal, wij beginnen om 10 uur, zullen half 11 wel aan de beurt zijn. Dus voor 12 uur zit ik al lang en breed weer in de auto  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door