Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door DJ_Doerak_Tucker
#2899007
Zojuist bij een dierenartsenpraktijk hier in de buurt op gesprek geweest. Ik zit in het één na laatste jaar van mijn opleiding tot klassiek homeopaat voor dieren en mag nu behandelen (onder supervisie). Via Wendi, hier ook op BP, kreeg ik de tip om eens een afspraak te maken bij deze praktijk om een praatje te maken. Ik vond het heel spannend, alsof je moet solliciteren zeg maar, maar ik was goed voorbereid met mijn visitekaartjes en informatiefolder :biggrin2:. Je moet je kennis paraat hebben en om zo één twee drie uit te leggen wat ik nou doe vind ik nog erg lastig in dit stadium van mijn opleiding, je hebt de kennis maar om het in je eigen woorden uit te leggen is iets totaal anders. Maar het gesprek verliep goed en deze dierenarts stond er erg open voor. Ze zullen mensen doorverwijzen wanneer mensen dit willen en andersom geldt dit natuurlijk ook. De ene geneeswijze sluit de ander natuurlijk niet uit :). Fijn om ook te kunnen overleggen als ik er op het medische vlak niet helemaal uit kom. Ben helemaal blij!
Door DJ_Doerak_Tucker
#2899230
Dank jullie wel! Ik ben erg benieuwd wat hieruit voort komt  :). Ik vind het zo leuk om bezig te zijn met het op de kaart zetten van 'mijn praktijk', voor zover je het al zo kunt noemen ;). Visitekaartjes maken, logo ontwerpen, website maken zijn nog maar een paar dingen. Maar ik moet eerst mijn aandacht maar even richten op de opleiding en afstuderen :biggrin2:.
Door Borke
#2899320
Wat goed en leuk dat je via iemand van BP getipt bent!
Mooi toch hoe we her ergens allemaal een grote familie zijn en elkaar verder helpen als we kunnen.
Moderne DA praktijk trouwens die niet wegloopt van alternatieve geneeskunde.
Door DJ_Doerak_Tucker
#2899418
Bij Wendi train ik met Doerak in praktijkspeuren dus spreek haar regelmatig :-).

Ja, heel fijn om te weten dat ze bij deze praktijk hiervoor open staan, ook voor mijn dieren. Hoewel ik vrijwel nooit bij de DA kom is het fijn om te weten dat zij er zijn. Ook nog eens dichtbij ook  :).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door