Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2898720
kira schreef: Wie biedt iemand een idee van een mooi losloopstuk met weinig wild risico in de omgeving Heerle in Zeeland of Roosendaal?
*zetkoffieklaar*  ;D

Nah, bij ons in het bos natuurlijk!
Oh en;
http://www.grensparkzk.nl/overzichtskaart

Maar los mag het hier nergens en er wordt flink gecontroleerd...  :-\
Dan heb je het Mastbos bij Breda of bij de Galderse meren. Daar mag het nog wel denk ik.

Of richting zeeland en dan echt de stranden...
Gebruikersavatar
Door kira
#2898736
eelke schreef: *zetkoffieklaar*  ;D

Nah, bij ons in het bos natuurlijk!
Oh en;
http://www.grensparkzk.nl/overzichtskaart

Maar los mag het hier nergens en er wordt flink gecontroleerd...  :-\
Dan heb je het Mastbos bij Breda of bij de Galderse meren. Daar mag het nog wel denk ik.

Of richting zeeland en dan echt de stranden...
Die stranden mag daar los en waar is het dan rustig? Aangelijnd bos is wat onhandig met veel beer aan een lijn wat 200 km in de toet gezeten heeft en de andere beer niet kent. We lopen max een uur want tante P gaat mee dus stuk strand waar los mag en weinig volk is zou fijn zijn.
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2898761
Tussen Domburg en Westkapelle is een stuk strand waar je heerlijk met de honden kan wandelen, ze mogen er los tot 1 mei als ik het goed heb. Ik ga er vaak naartoe omdat je met je auto tot aan het strand kan rijden. Hieronder zie je waar je met je auto naar boven kan en waar je kan parkeren.
Afbeelding

Ook neeltje Jans bij de deltawerken heeft een heerlijk strand waar je vanaf je auto zo op het strand zit en het is er vaak erg rustig.

Oostkapelle heeft een hondenstrand waar honden ook hartje zomer zijn toegestaan maar je moet wel eerst een stuk door het bos waar de honden aangelijnd moeten zijn.
Door Elvira
#2898957
ik train op de heerlese heide en volgens mij mogen ze daar los. Ik zie er in ieder geval veel honden los lopen. Je neemt afslag Heerle, gaat op de parallel baan richting Bergen op Zoom aan de kant van Heerle (rechts richting BOZ). Ze gaat onder en brug door en vlak voor de bocht bij BOZ, ga je rechtsaf. Dan rechtdoor. Spoor over en dan links. Je ziet dan de heide aan de rechterkant en je ziet er ook parkeer plaatsen.
Door eelke
#2898967
Elvira schreef: ik train op de heerlese heide en volgens mij mogen ze daar los. Ik zie er in ieder geval veel honden los lopen. Je neemt afslag Heerle, gaat op de parallel baan richting Bergen op Zoom aan de kant van Heerle (rechts richting BOZ). Ze gaat onder en brug door en vlak voor de bocht bij BOZ, ga je rechtsaf. Dan rechtdoor. Spoor over en dan links. Je ziet dan de heide aan de rechterkant en je ziet er ook parkeer plaatsen.
Mogen ze ook niet los officieel. Officieel mogen honden hier in de buurt alleen los als dat daar aangegeven staat. Dus eigenlijk zelfs ook op een rustige polder weg niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door