Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chooky
#2898582
Heel erg vaak schrijf ik hier niet, maar ik lees en leef nog wel erg mee. Het voelt hier erg fijn, veilig en vertrouwd. Ik wil dus graag hier mijn zenuwen even van met af schrijven  ;)
Vanavond ga ik iets spannends doen :) Ik doe mijn examen om Essentrics-trainer te worden, een nieuwe fitnessvorm om lange slanke spieren en een goede houding te trainen en bij sommige klachten pijn te verlichten. Ik heb mijn 30 stagelessen overleefd, mijn theorie gehaald met een 9,4 (multiple choice) en een 7,5 (open vragen; houdingen tekenen en uitleggen) en nu mag ik vanavond mijn les bij de sportschool filmen.
Mijn eigen docente is erbij (zij geeft normaal gesproken de les, ik mag die overnemen) en die heeft er alle vertrouwen in. En ondanks dat ik dat zelf ook heb, ben ik toch enigszins nerveus aan het worden  :biggrin2:
Ik heb er zooooooooooo'n zin in om dit papiertje aan mijn CV toe te voegen (en door te stromen naar het volgende level). Het betekent een stap dichterbij het volledig zelfstandig werken (en afscheid van het werken voor de VMBO-school waar ik nu zo'n 11 jaar werk, ik merk toch steeds meer dat het niet is wat ik wil blijven doen). Ik geef nu djembélessen en Franse les (het hart en het hoofd) en daar zou dan vanaf vandaag Essentrics (het lichaam) bijkomen  :D
Om 19.00 mag ik aan de slag
Gebruikersavatar
Door chooky
#2898705
Geslaagd!!!!!!!!  :D :D :D :D :D :D :D :D

Ik krijg nog geschreven feedback, want er zijn natuurlijk altijd verbeterpuntjes, maar ik mag door naar level 2!!!
Ik was wel heel zenuwachtig en dat maakte het wel moeilijker dan nodig, maar ik heb me erdoorheen geslagen :)
Dank voor het duimen en voor het bieden van een luisterend oor en plek voor mijn zenuwen. Dat had ik even nodig  ;D Nu genieten en zaterdag onszelf trakteren op chinees en japans (sushi!!!)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door