Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door malinois.
#2898784
Zijn de enkelvoudige versies van degomeat hetzelfde als de kvv van best4dogs? Heb vorige week al gemaild maar nog geen antwoord misschien dat iemand t hier weet...
Gebruikersavatar
Door Thea
#2898819
Nee dat ging over Degomeat.nl en Degomeat.be
Degomeat.nl en Best4dogs is allebei van Henk word ook door 1 wagen bezorgd ;)
Als ik Best4dogs bestel kan ik tegelijk Dego bestellen en hoef ik niet aan de vereiste 60 of 100 eu te komen ;)
Gebruikersavatar
Door Hylos
#2898823
[quote="Thea"]
Nee dat ging over Degomeat.nl en Degomeat.be
Degomeat.nl en Best4dogs is allebei van Henk word ook door 1 wagen bezorgd ;)
Als ik Best4dogs bestel kan ik tegelijk Dego bestellen en hoef ik niet aan de vereiste 60 of 100 eu te komen ;)
[/quote]

Ah, ik snappem.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2899393
Ja ik ook :) Degomeat enkelvoudig en Best4dogs toch?  Ik dacht ook dat ze dezelfde waren, maar heb er deze maand eens goed naar gekeken, maar ze zijn net iets anders. Of bedoelen jullie dan toch iets anders...
Gebruikersavatar
Door Thea
#2899549
Ik heb idd nu ook weer even gekeken en sommige zoals de kip en paardverschillen iets ;)
Maar bij paard heb ik het idee dat die sinds kort bij Dego veranderd is meer soorten orgaan. Dus zou kunnen als de oudere voorraad op is dat die bij B4D ook veranderd.
De hert, kalkoen, eend, konijn en vissoorten kon ik geen verschillen in vinden ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door