Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kaszi
#2891822
Ja, die kende ik al.

Jou teefje zit ongeveer hier

· Deze blaasjes hechten zich vast aan de baarmoederwand.
· De blaasjes ontwikkelen zich tot embryo's.
· Gedurende de volgende twee weken worden belangrijke organen gevormd.
Door **Jillaroo**
#2897851
Komende vrijdag hebben we de echo staan, de tepels zijn wat meer opgezet en rozer  volgens mij. Verder is ze wat "gevulder" maar ja vorige week lag ik plat op bed/bank wegens de griep en hield zij mij heerlijk gezelschap op de bank. voorheen trainde we 2 keer in de week maar doordat we winterstop hebben gehad en Yeng zich altijd voor 300% inzet en eerst doet en dan pas denkt of de handeling die ze deed wel zo slim was heb ik haar stil gelegd qua de flyball. Anders mocht ze eerst 3 weken weer sporten en daarna weer niet. Ze is ook een tweetal ochtenden misselijk geweest zonder enige reden. Dus ik verwacht het wel maar 100% weet ik het nog steeds niet.

en die van jou?
Gebruikersavatar
Door nova
#2898694
Diva is lekker drachtig. 6 puppen gespot op de echo  :D, maar waarschijnlijk meer. Diva vond de echo niet zo een strak plan, en toen de assisten ook nog naar de foon moest, kon  Diva ontsnappen uit de houdgreep  ;D

Verder heeft ze honger, honger,  honger. ik durf haar niet meer los te laten lopen, want  ze  slaat alles achterover wat in haar bek past. Ze krijgt al meer te eten, en nu over 3 maaltijden, maar  volgens Diva niet genoeg .. ::)
Het is inmiddels wel goed zichtbaar dat ze drachtig is, maar ze loopt nog steeds de gewone rondjes mee.  :)
Nog ruim 2 weken te gaan.

De werpkist is klaar en staat al in de woonkamer, Diva moest natuurijk kunnen passen .
Plaatjes heb ik, maar die staan niet online, kijken of dat morgen  haalbaar is. Ik moet zo op dienst  ;)
kortom,  de voorbereidingen zijn in volle gang
Door kaszi
#2898817
nova schreef: Diva is lekker drachtig. 6 puppen gespot op de echo :D, maar waarschijnlijk meer. Diva vond de echo niet zo een strak plan, en toen de assisten ook nog naar de foon moest, kon Diva ontsnappen uit de houdgreep ;D

Verder heeft ze honger, honger, honger. ik durf haar niet meer los te laten lopen, want ze slaat alles achterover wat in haar bek past. Ze krijgt al meer te eten, en nu over 3 maaltijden, maar volgens Diva niet genoeg .. ::)
Het is inmiddels wel goed zichtbaar dat ze drachtig is, maar ze loopt nog steeds de gewone rondjes mee. :)
Nog ruim 2 weken te gaan.

De werpkist is klaar en staat al in de woonkamer, Diva moest natuurijk kunnen passen .
Plaatjes heb ik, maar die staan niet online, kijken of dat morgen haalbaar is. Ik moet zo op dienst ;)
kortom, de voorbereidingen zijn in volle gang
Ook zo spannend voor jullie. Nog 'maar' 2 weekjes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door