Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Extreme
#2898379
Onze vaatwasser is kapot en we zijn op zoek naar een andere.
Welke hebben jullie, merk, en bevalt het, droging, schoon, indeling, geluid, opties enz enz
Ow en het moet een vaatwasser zijn voor inbouw  ;)
Kom maar op met jullie tips  :)
Door Lizzy
#2898388
Wij hebben altijd een Miele gehad. En in huis zat een Bosch. Als wij een nieuwe vaatwasser nodig hebben? Koop ik een Bosch! Ik vind 'm veel beter dan de Miele. Hij wast goed, droogt goed, maakt een hoop herrie maar het is geen inbouw en ik zet 'm toch 's nachts aan.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2898396
Nu een Siemens hiervoor een whirlpool die neem ik nooit meer maar zat bij de keuken in.

Hij droogt goed.. kan hem instellen dat hij na 1 uur of meer aangaat..heeft ook een kort programma.

Maakt niet veel herrie.
Door Martine-Tom
#2898401
Ik heb Miele inbouw, vind vooral de lade bovenin voor bestek heel handig, hij maakt weinig geluid en er kan veel in. Ik ben alleen en hij draait zo 2 keer in de week ofzo. Er zitten 6 programmas op, maar ik gebruik er eigenlijk maar 1.
Geen idee of ik weer een Miele zou nemen, maar ontevreden ben ik in elk geval niet  :)

Enige nadeel vind ik dat Truus wel eens moeite heeft met het uitspugen van het vaatwasblokje.
Door Lizzy
#2898407
Martine-Tom schreef: Ik heb Miele inbouw, vind vooral de lade bovenin voor bestek heel handig, hij maakt weinig geluid en er kan veel in. Ik ben alleen en hij draait zo 2 keer in de week ofzo. Er zitten 6 programmas op, maar ik gebruik er eigenlijk maar 1.
Geen idee of ik weer een Miele zou nemen, maar ontevreden ben ik in elk geval niet  :)

Enige nadeel vind ik dat Truus wel eens moeite heeft met het uitspugen van het vaatwasblokje.
Yep, dat mijn Miele ook, moeite met tuffen. En ik dacht altijd dat mijn Miele het prima deed. Totdat ik nu al een jaar een Bosch heb en ervaar dat die veel beter schoon maakt.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2898409
ok benankt voor jullie snelle reacties. Nu hebben we een siemens en daar ben ik ontevreden geweest over het droogresultaat, wel een fijne indelingsmogelijkheid. Miele, bosch, en aeg zijn nu de merken waar we aan zitten te denken, maar hebben geen flauw idee of deze ook wel zo goed zijn, en wellicht lees ik hier dat er een merk is waar ik zelf niet aan heb gedacht ontzettend bevalt.
Dus kom maar op met jullie ervaringen, tips en ideeen  ;)
Door Martine-Tom
#2898410
Lizzy schreef: Yep, dat mijn Miele ook, moeite met tuffen. En ik dacht altijd dat mijn Miele het prima deed. Totdat ik nu al een jaar een Bosch heb en ervaar dat die veel beter schoon maakt.
Hoe vaak draaide de Miele bij jou?
Ik heb het idee dat het komt omdat ie niet elke dag draait, dat het te lang staat in te drogen ofzo, dat ie daarom niet altijd even schoon wast. Zal volgende keer eens een langer programma kiezen kijken of dat beter is  :)
Door Lizzy
#2898411
Martine-Tom schreef: Hoe vaak draaide de Miele bij jou?
Ik heb het idee dat het komt omdat ie niet elke dag draait, dat het te lang staat in te drogen ofzo, dat ie daarom niet altijd even schoon wast. Zal volgende keer eens een langer programma kiezen kijken of dat beter is  :)
Elke dag. En de tablet hing vaak nog in het bakje (half opgelost). Met het klepje dus wel open.
Door Lizzy
#2898417
sella schreef: Ik blijf bij miele en geen blokje maar poeder. Veul goedkoper ook :biggrin2:
Ik vind poeder + zout + glansmiddel niet heel veel goedkoper dan de blokjes van Lidl (die ik dan ook nog eens in de aanbieding koop). En wel gemakkelijk :biggrin2:
Door bloemetje
#2898418
Siemens/Bosch is hetzelfde meiden! Alleen de prijs is anders. (ex werkt er).
Apparatuur van Siemens/Bosch is goed trouwens over het algemeen. Van te voren even googlen welke je wilt kopen. Er waren vroeger altijd een paar zorgenkindjes onder de Siemens/Bosch maar kan helaas niet meer vragen welke dat zijn  :biggrin2: maar als je ze googelt kom je er wel uit.
Losse poeder/zout/glansspoel schijnt trouwens ook beter te zijn voor je machine. Of t goedkoper is zou ik niet weten.
Door Martine-Tom
#2898420
Blonde vraag maar waar laat ik los poeder? Gewoon op de bodem strooien oid?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2898435
Lizzy schreef: Ik vind poeder + zout + glansmiddel niet heel veel goedkoper dan de blokjes van Lidl (die ik dan ook nog eens in de aanbieding koop). En wel gemakkelijk :biggrin2:
+1    :)

Hier ook een Miele met besteklade, erg makkelijk. Geen problemen met het klepje, en hij wast goed schoon.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door