Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2898381
Ik moet met 3 honden naar een buiten hondenshow. En ik wil graag zo'n pop up tentje. Waar dus 3 benches en 3 honden in kunnen en bij voorkeur nog 2 stoeltjes voor onszelf voor als het zeikregent :biggrin2:

Wie oh wie heeft er ervaring en weet welk merk/type tentje ik het best kan kopen?
#2898386
Angelique schreef: Dinnetje van mij verkoopt leuke tenten. Niet echt pop-up dacht ik, maar wel stormproof en een hoog gebruiksgemak.

http://www.extrapet.nl  ze zit ook op fb
Die had ik ook gevonden. En die zijn echt prachtig! Maar die zijn 230 euro :-X. Tegenover pop up tentjes vanaf prijzen vanaf 59 euro die je ook kunt krijgen... En je weet hoe graag en hoe vaak ik show :biggrin2:. Dus daarom waren we verder aan het zoeken. Liefst had ik die van jou dinnetje, die is echt cool.....
#2898387
Lizzy schreef: Die had ik ook gevonden. En die zijn echt prachtig! Maar die zijn 230 euro :-X. Tegenover pop up tentjes vanaf prijzen vanaf 59 euro die je ook kunt krijgen... En je weet hoe graag en hoe vaak ik show :biggrin2:. Dus daarom waren we verder aan het zoeken. Liefst had ik die van jou dinnetje, die is echt cool.....
Wij hebben trouwens een uitschuifbare party tent, is dat niks met zijwanden erin?
#2898389
Lizzy schreef: Die had ik ook gevonden. En die zijn echt prachtig! Maar die zijn 230 euro :-X. Tegenover pop up tentjes vanaf prijzen vanaf 59 euro die je ook kunt krijgen... En je weet hoe graag en hoe vaak ik show :biggrin2:. Dus daarom waren we verder aan het zoeken. Liefst had ik die van jou dinnetje, die is echt cool.....
Je kan er ook nog leuk mee kamperen  :biggrin2:
#2898391
eelke schreef: Wij hebben trouwens een uitschuifbare party tent, is dat niks met zijwanden erin?
Dat kan ook prima werken, die gebruiken wij ook al jaren. Zo'n kreng van de praxis ofzo. Is in ieder geval ruim zat en met 2 paar handen staat die ook in notime.
#2898393
Lizzy schreef: Wij hebben ook een partytent. Maar dat is zo'n gesjouw en gedoe......
Die popup tent weegt ook wel wat en ik denk eerlijk dat de partytent ruimer is, vanwege zijn model. Voordeel van de partytent/dinnetje tent is dat je zo een hele wand opengooid als het wat warmpjes wordt binnen.
#2898419
eelke schreef: Die van ons zit een vrij handzame tas, even een plaatje als voorbeeld;
Afbeelding

De tas van onze kampeer tent is 4 keer grote denk ik...
Zo'n ding hebben wij ook. En volgens Leo is ie 3 bij 3 en is de tent van Extrapet ook 3 bij 3. Ik vond de partytent ook zo groot maar dat valt dus wel mee... Kortom, we kunnen bezuinigen op de tent, de partytent gaat mee?
#2898434
Party tent, vier zijwanden erin, met een bouwzeil 4x4 een bodem maken met een opstaande opgerolde rand zodat je bij regen droge voeten en spullen houdt.
Voor als het warm is heb je dan een goede schaduw plek
Om alles te versjouwen een opvouwbare bolderkar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door