Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2898308
Bolderkar op zichzelf is een goed idee.
Persoonlijk vind ik  karren  op luchtbanden  beter wendbaar en vele malen lichter lopen. Veel houten bolderwagens zijn zo gemaakt dat je in een handomdraai de wanden eraf kunt nemen. Zo neemt de kar weinig plaats in  beslag in bijv. een auto
In de opvouwbare kar  kan idd meer in.  :)
#2898328
nova schreef: Bolderkar op zichzelf is een goed idee.
Persoonlijk vind ik  karren  op luchtbanden  beter wendbaar en vele malen lichter lopen. Veel houten bolderwagens zijn zo gemaakt dat je in een handomdraai de wanden eraf kunt nemen. Zo neemt de kar weinig plaats in  beslag in bijv. een auto
In de opvouwbare kar  kan idd meer in.  :)
Het nadeel van zo'n houten is dat de stang er niet afkan. Het past in de auto... maar daar heb je bij mij alles mee gezegd; ik heb dan nauwelijks nog ruimte voor tas, bench en stoeltje ;-(  Voor mij om die reden dus geen houten kar meer. Ik heb 'm met plezier een paar keer gebruikt maar het is het voor mij net niet. Als je een grotere auto hebt is het prima, dan kun je die stang makkelijker "kwijt' ;-)

Suzanne
#2899409
wat lief van je . Ik ben alleen wat angstig om dit soort dingen te lenen. Yara heeft de fietskar waarin zij zat gesloopt toen ze klein was  :-[  We waren op vakantie in Denemarken en zij ging ook mee.. en ook mee in de kar achter de fiets.. tja.. dat vond ze dus helemaal niets (op zich niet raar, nooit aan gewend van te voren).. en toen heeft ze hem gesloopt.. heel sneaky..

De kar is inmiddels binnen en ziet er niet slecht uit.. Niet superklein.Heeft principe van campingbedje.. vouwt op als een paraplu .. Yara heeft er even ingezet en vond het niet eens raar ..

Het is ook maar tijdelijk ..

Ik ga sowieso even kijken naar die fietskarren, want dan zou pupsel wel lekker mee kunnen thuis..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door