Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door cisfr
#2898059
Gisteravond hebben mijn man en ik besloten om toch Nena een kans te geven bij ons. Na twee bijt incidenten met onze katten durfde wij het niet meer aan. Herplaatsen is niet even snel en om haar een betere kans te geven heb ik wel veel met haar getraind. Buiten aan de lijn is haar gedrag super verbeterd en ook binnen in huis is ze rustiger.
Doordat de sfeer in huis een heel stuk rustiger is geworden en alle stress en frustraties van de afgelopen maanden zijn verdwenen toen de zoon van mijn man bij zijn vriendin ging wonen is Nena in alle opzichten verbeterd.
Mijn hart sprong gisteren echt even open toen mijn man zei dat Nena mocht blijven. Al het gedoe is haar schuld niet en zij is zo lief geworden. Het constante geruzie over uitlaten en zorgen voor je hond heeft een grote negatieve uitwerking op Nena gehad. Ik ben heel blij dat ze zo heel goed reageert op de aanwijzingen van de gt. Hierdoor kan ik haar veel aanleren. Als beginner kan ik nog steeds veel leren maar door hier veel te lezen leer ik elke dag bij.
Door DJ_Doerak_Tucker
#2898086
Wat een geweldig nieuws! Ja, honden zijn énorm gevoelig voor onze emoties. De één meer dan de ander, Nena is er daar waarschijnlijk één van. Fijn dat de rust wedergekeerd is en je met haar aan de slag bent gegaan. Heel veel succes voor de toekomst!
Gebruikersavatar
Door Neally
#2898348
Heerlijk, rust in de tent. Kan mij zo dat opengaan van je hart voorstellen. Fijn dat je man ziet dat het niet aan Nena ligt.  :-*
Door Fynn
#2898533
Kijk dat is goed nieuws.
Fijn dat de training en de rust dit goede resultaat bracht en dat Nena mag blijven.
Honden reageren heel erg op onze stemmingen dus fijn dat er nu rust is voor jullie.

Gr Rian,Ijuba,Fynn,Asani en Sies
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door