Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2895478
Na vele uurtjes klungelen (ik ben helemaal niet thuis in webdesign enz) issie eindelijk klaar en in de lucht, mijn website.. Omdat ik er zo 'in' zit, zie ik denk ik kleine foutjes of dingen die anders/beter kunnen niet meer... Ik zou dan ook heel blij zijn met feedback, op- en aanmerkingen enz. Is de site overzichtelijk, is de tekst duidelijk? Wat mist er of is er teveel? Ik heb nu gekozen om de website in deze vorm online te gooien omdat ik anders vrees dat hij nooit goed genoeg zal zijn (ik ben een klein beetje perfectionistisch  ::) )

Dus wie wil er schieten???


www.dogsinbalance.nl
#2895581
Prachtige website  O0
Ziet er uitnodigend uit, zou niet weten wat beter zou kunnen.

Op de pagina Balans & Coördinatie zie ik een zin waar volgens mij een keer te veel het woord begint in staat.
Gaat om deze zin:  Zo begint het nemen van een hindernis in de behendigheid begint aanvankelijk met lopen, het richten op en inschatten van een sprong, de daadwerkelijke sprong en landing en dan opnieuw balans zoeken en doorlopen.
#2895589
Na vele uurtjes klungelen (ik ben helemaal niet thuis in webdesign enz)
Als je dit helemaal zelf gedaan hebt, onderschat je jezelf schromelijk naar mijn idee.
Deze website is gemaakt in Joomla 3.0 en dan moet je best wat kennis hebben.
Ik vind het een mooie template die je gekozen hebt.
Het is alleen jammer dat je de fotogallery op een andere site hebt staan.
Joomla kent hele mooie extensies waarbij je de foto's op je eigen site kunt tonen.
Voor het contactformulier zou ik ook een Joomla contactformulier gebruiken.
Verder een mooie site..
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op vr 21 mar 2014, 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.
#2895684
Het letter type wat je gekozen hebt, doet iets met de e achterover kantelen, voor visueel wat beperktere mensen best wel zwaar lezen daardoor.
Daardoor heb ik ook de tekst niet gelezen, te inspannend.
Over all ziet het er netjes uit, ik ben alleen geen fan van de bewegende header op de home page. Persoonlijk klik ik dan weg. Maar dat ben ik.
#2895812
Deesje schreef: Na vele uurtjes klungelen (ik ben helemaal niet thuis in webdesign enz) issie eindelijk klaar en in de lucht, mijn website.. Omdat ik er zo 'in' zit, zie ik denk ik kleine foutjes of dingen die anders/beter kunnen niet meer... Ik zou dan ook heel blij zijn met feedback, op- en aanmerkingen enz. Is de site overzichtelijk, is de tekst duidelijk? Wat mist er of is er teveel? Ik heb nu gekozen om de website in deze vorm online te gooien omdat ik anders vrees dat hij nooit goed genoeg zal zijn (ik ben een klein beetje perfectionistisch  ::) )

Dus wie wil er schieten???


http://www.dogsinbalance.nl
Als 1e mijn complimenten, je hebt geen ervaring met een site maken en dan zoiets neer kunnen zetten,  knap hoor.
Kort je site bekeken, en wat ik storend vind is de bewegende achtergrond. Als je je home pagina bekijkt, heb je de achtergrond bewegend maar ook  de voorgrond, bij de overige pagina's word ik  :D van je achtergrond waardoor ik  me niet uitgenodigd voel om verder te lezen. Hoop dat je wat hebt aan mijn opbouwende kritiek  ;)
#2896058
kaszi schreef: Ja, een leuke site!!!!
En de fotogallerij zou ik ook met een plugin voor Joomla maken, als je wil stuur ik je wel een plug in. 

Heb een vraagje voor je, waar koop je die rubberen kussens? Lijken me leuk voor puppies.
Hier denk ik: http://www.fitwebwinkel.nl/merken/togu- ... lance.html
En zo niet, dan wil ik dat ook wel graag weten.
De site ziet er mooi uit. Alleen bij de foto's kwam er een kreet te voorschijn dat ik wat gewonnen zou hebben. Als je dat
wegdrukt, dan is meteen de fotopagina verdwenen.
#2896073
Pagina Nieuws:

    Workshop Balans & Coördinatie datum's geprikt i.s.m. KC Zoys (Amersfoort). Op 10 mei geven we een workshop van 10.00-12.30 uur op het terrein van KC Zoys. Inschrijvingen verlopen via KC Zoys (http://www.kczoys.nl) tevens is in het najaar 27 september geprikt voor een workshop.

Datums of data. Een 's geeft in dit geval een bezit aan.
Punt achter de ) en tevens begint dan met een hoofdletter
    Op maandagavond geven we in lesprogramma Balans & Coördinatie bij de KV Nieuwegein. De eerste maandagavondlessen zitten erop met leergierige en enthousiaste deelnemers. Heb je zin om een keer te komen kijken!! De lessen starten op maandagavond van 19.30-20.15uur en 20.30-21.15uur.
Beter een ? dan twee uitroeptekens.
Lessen starten om 19.30 en 20.30 uur. Denk ook aan de spatie vóór uur.
Alternatief: De lestijden zijn op maandagavond van 19.30-20.15 uur en van 20.30-21.15 uur.
    16 maart en 23 maart zijn we aanwezig bij de URV voor een ochtend en middagsessie voor workshop Balans & Coördinatie. De workshops zijn inmiddels volgeboekt. De workshop van 16 maart is inmiddels gegeven en foto's zijn binnenkort te vinden onder het kopje fotogalerij.
ochtend- en middagsessie

Pagina Balans & Coördinatie:
Om (goed) te kunnen bewegen zijn een aantal grondmotorische basiseigenschappen noodzakelijk
is een aantal (enkelvoud)
Daarnaast vind ik persoonlijk de continue verkleurende achtergrond storend. Het maakt het lezen vermoeiend en je bent dan geneigd af te haken.
Ook de doorschijnende zwarte achtergrond met witte tekst nodigt niet uit tot het door blijven lezen.

Voor de rest vind ik het voor iemand die beweert geen verstand te hebben, een strak opgezette website!
#2897858
Super, ik ga even met alle feedback aan de slag! Qua tekst is niet alles door mezelf geschreven, ik ben nogal een miep wat tekstuele dingen betreft (maar zie ook wel eens iets over het hoofd).. verder qua layout en bewegende delen ga ik eens kijken wat we daarmee doen/kunnen/willen.

Bedankt voor het meedenken en meekijken..

Wat foto's betreft, ik ga inderdaad een fotoalbum echt op de site maken, maar ik ben nog even zoekende wat ik daarvoor wil gebruiken.. mocht iemand daarvoor leuke aanbevelingen hebben.. waar je een beetje overzichtelijk en makkelijk kunt doorbladeren, houd ik me aanbevolen  ;)

Nogmaals bedankt!!
#2897973
Jij bent toch diegene die met je hond in een reclame mee doet?
Ik zou dat ergens op de website zetten (mag je immers best trots op zijn  :)) onder het kopje nieuws oid.
Ook al heeft dat niets te maken met je bedrijfje/ hondenschool het geeft wel een indruk waar jij met je eigen honden 'toe in staat bent'.
Ik zou dat als potentiële klant iig leuk vinden om te zien op je website.
#2898051
sella schreef: Het letter type wat je gekozen hebt, doet iets met de e achterover kantelen, voor visueel wat beperktere mensen best wel zwaar lezen daardoor.
Daardoor heb ik ook de tekst niet gelezen, te inspannend.
Over all ziet het er netjes uit, ik ben alleen geen fan van de bewegende header op de home page. Persoonlijk klik ik dan weg. Maar dat ben ik.
Dat heb ik dus ook, met de eerste regel die ik lees, de rest lijkt andere lettertype te zijn :)

Verder een toppie site
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door