Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2897910
Afbeelding

Inderdaad .....

Ik moet zeggen de vliegtuigen mis ik niet hoor, wel lekker rustig zo, vanmorgen in de verte 3 heli's gezien en gehoord maar was verder weg geen last van.

Arme mensen in Den Haag..
Door Lizzy
#2897914
Hahahaha ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik zag trouwens die grote blauwe heli gisteren over Zoetermeer vliegen. Mooi gezicht hoor!
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2897917
hahaha :D
hier een aantal apache's die het luchtruim bewaken ( gebied van rotterdam ) verder nergens last van.. vind t wel leuk zo n poppenkast  :biggrin2:
Door Tanna
#2897922
;D ;D
Maar..............die andere 5000 kwamen wel over de wegen......... ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2897927
Ja en ik las dat de indiase delegatie is aangereden door een stadsbus. Echt, so far voor alle veiligheidsmaatregelen.... een stadsbus.....
Door henneke
#2897966
[quote="*Marga*"]
Afbeelding

[/quote]

ik moet elke keer weer lachen om deze echt te grappig  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2897994
[quote="Kaela"]
Ja en ik las dat de indiase delegatie is aangereden door een stadsbus. Echt, so far voor alle veiligheidsmaatregelen.... een stadsbus.....
[/quote]

Wat is er mis met een stadsbus... als `tie rondom wordt beveiligd..als ze maar in en uit checken, dan is er niets aan de hand hoor... ;D ;D
Door Vivianneb
#2897997
[quote="de Meiden"]
Wat is er mis met een stadsbus... als `tie rondom wordt beveiligd..als ze maar in en uit checken, dan is er niets aan de hand hoor... ;D ;D
[/quote]

Aangereden door een stadsbus, dat is toch boem is ho? Niet dat ze door de stadsbus vervoerd zijn?
Door Nynke
#2898001
Ik vind het een geweldige foto van Barack !!  Wat een lekker smoelwerk heeft hij  :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Door miik
#2898021
Ik reed gister van Leiden naar Delft en ik reed schuin achter 2 van die bussen van "Beuk"....  Ik heb nog nooit zoveel politie gezien, er reed een auto voor en achter en 2 motoragenten, en langs alle op en afritten stonden ook motoragenten...
Ik reed spontaan heel netjes en durfde zelfs niet aan mn telefoon te denken  :P
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#2898028
[quote="Vivianneb"]
Aangereden door een stadsbus, dat is toch boem is ho? Niet dat ze door de stadsbus vervoerd zijn?
[/quote]

Oh ..op die fiets, ik had het woordje aangereden "anders' gelezen, dat is iid wel knullig te noemen !!!
Door Vivianneb
#2898034
de Meiden schreef: Oh ..op die fiets, ik had het woordje aangereden "anders' gelezen, dat is iid wel knullig te noemen !!!
Haha ja ik weet het niet hoor :P - ik probeer het bericht te vinden, maar na maandenlang geen nieuws volgen ben ik er ineens weer achter waarom ik dat niet meer wilde.. pfff ben al bijna chago door al het nieuws vandaag, wat een gezever.. dus ik stop met zoeken :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door