Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#2897436
Lief he? En fijn zo'n muurtje. Ooit ligt ie ook echt te slapen met zijn kop op het muurtje.
Afbeelding
Door eelke
#2897437
Aaah! Gijs ligt ook regelmatig zo met zijn hoofd op een rand te hangen.

Geef hem maar vandaag een extra dikke knuffel, dat helpt toch wel een beetje  :-*
Door coby.p
#2897469
om te zoenen
belle ligt vaak met haar kop op het lagere uitsteeksel van mijn antiek salontafel
je zou er bijna een kussentje voor ze eronder leggen
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2897597
Hihi dat doet ie ook wel eens, kussentjes van de bank jatten, en dan met zijn hoofd erop gaan liggen slapen  :)
Door henneke
#2897622
dan weet ik nu dat er een Newf in Bo zat Labrador Newf dus , die lag ook altijd zo onwijs schattig met zijn kop altijd overal hoog op
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2897644
henneke schreef: dan weet ik nu dat er een Newf in Bo zat Labrador Newf dus , die lag ook altijd zo onwijs schattig met zijn kop altijd overal hoog op
Newfoundland en Labrador liggen geografisch ook niet zo heel ver van elkaar verwijderd.  :biggrin2:
Door henneke
#2897675
-Saskia- schreef: Afbeelding
ja zie je bewijs is geleverd weet ik eindelijk wat voor kruising het was die gekke Bo  :biggrin2:
Door K&D
#2897700
-Saskia- schreef: Newfoundland en Labrador liggen geografisch ook niet zo heel ver van elkaar verwijderd.  :biggrin2:
Skeetig ja.
-Saskia- schreef: Newfoundland en Labrador liggen geografisch ook niet zo heel ver van elkaar verwijderd.  :biggrin2:
Oh kijk. Hopelijk hoeven ze niet alle eigenschappen te delen met de buren. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door