Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#2897480
Het kwartje is bij ons gevallen. ;D
Bency heeft drempelvrees en dan letterlijk.
Als wij balkondeur open hebben gaat Bency zo staan dat hij net zijn kop naar buiten steekt.
Laatst ging ik hem lokken met wat lekkers om helemaal naar buiten te komen.
Dat lukte niet hij ging zover dat hij 2 voorpoten op balkon had 1 achterpoot zweefde net boven de drempel en andere bleef er echt achter.
Nu vanmorgen waren we bij het meer en balletje in het water lekker zwemmen echt.
Totdat ik het balletje per ongeluk net achter een balk die net onder water lag gooide. Hij ging met voorpoten erop staan maar lukte net niet om de bal te pakken. Met 1 voorpoot in het water slaan maar ook dat lukte natuurlijk niet :-[
Blaffen piepen uit het water en weer opnieuw maar nee het lukte niet. Totdat de bal na 5 minuten zover gedreven was dat hij net naast de balk kwam en ja hoor Bency kon erheen lopen en de bal pakken ;D

Nu we terug denken gebeurd dit vaker. Bv soms lig er een stuk boomstam in het water bal komt erachter en Bency staat voorpoten op de balk de bal toe te blaffen van kom hier.
Hij snap dan niet dat hij om de stam heen kan zwemmen. Terwijl als ik de bal via een zijkant gooi hij dus wel gaat pakken.

Ook bij mijn dochter durf hij de tuin niet in vanwege de drempel dus.
Bij onze voordeur lig zo een platte drempel die je evt in huis ook naar andere kamers heb, daar heeft hij dus geen last van. En verder hebben wij geen drempels in huis ???
Gebruikersavatar
Door Thea
#2897556
Nee want stoepranden zijn geen probleem. ;)
Naar binnen gaan via een tuindeur is bv ook geen probleem alleen het naar buiten gaan :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door