Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door **Jolanda**
#2896988
Vandaag is mijn muisje 8 jaar geworden. :) :-*

Ze is al behoorlijk grijs, maar door de aftekeningen is dat niet heel goed te zien. Alleen boven haar ogen zie je nu echt grijze/witte haren komen. Dat was voorheen ook zo, maar dat viel niet zo heel erg op.
Op foto's is het niet zo goed te zien maar ik zie echt dat ze wat ouder aan het worden is.

Uiteraard hoop ik dat ze nog minstens 8 jaar mag rondhuppelen hier.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Zev
#2897261
Gefeliciteerd! En wacht maar, die grijze haren die komen wel  ;) en dat is zooooo charmant  :D
Door **Jolanda**
#2897273
Zev schreef: Gefeliciteerd! En wacht maar, die grijze haren die komen wel  ;) en dat is zooooo charmant  :D
Nou daar hoef ik echt niet op te wachten hoor ;) Die heeft ze al meer dan genoeg! Ze begon al zo rond haar 3e-4e een beetje grijs te worden.
Boven haar ogen, naast haar witte aftekening op de neus, zelfs haar oren beginnen (goed) grijs te worden.
Haar moeder was ook al vrij jong grijs en de laatste keer dat ik haar gezien heb was ze heeeeel erg grijs. Kyra heeft het dus niet van een vreemde ;)
Gebruikersavatar
Door Zev
#2897274
**Jolanda** schreef: Nou daar hoef ik echt niet op te wachten hoor ;) Die heeft ze al meer dan genoeg! Ze begon al zo rond haar 3e-4e een beetje grijs te worden.
Boven haar ogen, naast haar witte aftekening op de neus, zelfs haar oren beginnen (goed) grijs te worden.
Haar moeder was ook al vrij jong grijs en de laatste keer dat ik haar gezien heb was ze heeeeel erg grijs. Kyra heeft het dus niet van een vreemde ;)
Hihi toen Z'ev 8 werd was hij wel een klein beetje grijs, maar nu... maar goed we zijn ook alweer bijna 4 jaar verder.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door