Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Thea
#2896848
BP bestaat 11 jaar  :birthday: gefeliciteerd met het fantastische forum wat jullie al 11 jaar hebben. :circle: :circle:
Mijn dank voor de vele informatie die ik hier de laatste 2 1/2 jaar heb kunnen vinden en krijgen ;D
Ga zo door O0 O0
Laatst gewijzigd door Thea op zo 23 mar 2014, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#2896870
Hieper de piep hoera!!!

Dankzij bp is Scooby bijna 12,5 jaar geworden (we wilden haar met 4 jaar laten inslapen).
Boris was ook steeds ziek en zou niet oud worden, maar 12 jaar en ruim 10 maanden is behoorlijk oud.
Dat is nu al 2 jaar en 10 maanden ouder dan de rest van het nest heeft gehaald en dat zonder atopie en chronische darmontsteking waar het hele nest last van had (Boris ook, maar die is gelukkig gaan barfen en toen heeft hij daar nooit meer last van gehad).
Door Dagmar S
#2896877
:groupwave2:
Gefeliciteerd en bedankt voor alle informatie die jullie hier in de loop van deze jaren hebben verzameld. Steeds als ik iets wil weten kan ik hier veel antwoorden vinden.
Dat dit forum nog heeeeeeel veel jaren zo mag doorgaan.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2896901
Hieperdepiep hoeraaaaaaaaa!!!  :birthday:

Inmiddels een onmisbaar stukje van mijn leven. Ontzettend bedankt voor alle wijze raad, eye-openers, reality-checks, schoppen onder de kont, maar ook zeker voor de vriendschappen en de heerlijke onzin-topics.

Ik kan jullie niet meer missen  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door