Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#2896555
Bestel gewoon eens per jaar een paar Crocs voor ze! Hebben ze een jaar dikke pret! En verder hebben ze niks nodig. Er is hier maar 1 "stuk speelgoed" favo en dat zijn mijn Crocs. Maar niet uit waar ik ze laat slingeren of opberg, ze vinden ze altijd en ze hebben de dikste pret.

Squeek, squeek, squeek!

Ik heb nu al een paar keer een equivalent voor ze gekocht maar dat boeit ze niks! Ze willen Crocs!
#2896562
Lizzy schreef: Bestel gewoon eens per jaar een paar Crocs voor ze! Hebben ze een jaar dikke pret! En verder hebben ze niks nodig. Er is hier maar 1 "stuk speelgoed" favo en dat zijn mijn Crocs. Maar niet uit waar ik ze laat slingeren of opberg, ze vinden ze altijd en ze hebben de dikste pret.

Squeek, squeek, squeek!

Ik heb nu al een paar keer een equivalent voor ze gekocht maar dat boeit ze niks! Ze willen Crocs!

met of zonder voetengeur?
#2896570
Haha, crocs heb ik niet dus daar geen ervaring mee, maar kranten snipperen en pakken vla (of yoghurt) zijn hier ook erg populair :biggrin2: Net als lege plastic flessen overigens en oude kleding/handdoeken (kun je ook leuk dingen in verstoppen), oude/tweedehands knuffels, stevige (en het liefst hele grote) kartonnen dozen etc etc :D
#2896721
Als ik snippers zie denk ik altijd weer aan de 50 euro die de mormels hier versnippert hebben  :biggrin2:
Mijn buuv wilde geld wisselen , dus dat gedaan . Maar ik stond op het punt om naar de fysio te gaan
Nadat we het geld gewisseld hadden ik snel naar boven om mijn spullen voor de fysio te pakken
Wat ik anders nooit doe , ik had het geld eventjes op de salontafel gelegd . Kom ik weer beneden , twee blije eieren .... totdat ik zag wat ze aan de hand hadden
De dames kwatten allebei de resterende snippers voor mijn voeten ( Amber was een rellende puber en Tessa vond het blijkbaar ook nog wel een leuk idee )
#2896730
Hier zijn vooral de lege plastic flessen favoriet! Ik haal altijd de doppen en etiketten er af, die worden er sowieso afgesloopt en zo mogelijk opgegeten, dus dat wil ik voorkomen.
Meestal hebben de honden meerdere flessen in verschillende vormen, formaten en wel of niet gevuld met water.
We gebruiken limonade flessen, melk flessen en wasmiddel flessen. Uiteraard allemaal zeer goed schoongemaakt. De ene fles is vierkant, de ander rond, eentje heeft een handvat, de ander niet.
#2896889
Doet je hond de katten geen kwaad aan dan? Mijn hond is te ruw en heeft één kat verwond dat de kat naar de dierenarts moest. Maar voor haar inderdaad het leukste speeltje. Nu wil ik haar graag leren dat katten geen speelgoed zijn, maar het blijft lastig
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door