Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2896512
Niet al te lang geleden vertelde ik een mede barfer dat onze Liz werkelijk alles eet. Van duif tot wilde eend. Van haas tot gans, niks laat zij staan.
Toevallig kwam ter sprake dat zij een partijtje prooidieren op proef had besteld voor haar katten. Maar de miauwen wilden de prooidieren niet, dus kreeg ik ze mee voor onze Liz. Zonde om weg te gooien immers?

Eerder gaf ik Lizzy hiervan al een hamsterachtige. Deze ging, na enig onderzoek schoon op. Zo'n harig beestje was toch wat anders dan ''losse barf onderdelen''
Vandaag stond er weer een knaagdiertje op het menu en ook voor Luna had ik er een uitgehaald.... Zonder blikken of blozen aten beide dames het beestje weg. Luna had 'm zelfs nog eerder op dan Lizzy.


Labradors vuilnisvaten?!? Ik denk dat bull terriërs nog ''erger'' zijn  :biggrin2:

Edit; typefout
Laatst gewijzigd door Inge en Bono op za 22 mar 2014, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2896739
Nou, ik snap jouw katten wel  :o  ;D

Verder geef ik nooit hele diertjes in vacht, dus was wel verbaasd, Bono zou ze nooit gegeten hebben. Vuilnisemmers zijn de dames, maar ik lees net dat cavaliertjes er ook wat van kunnen  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door