Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Suzanne
#2896429
Hoi,
Natuurlijk, bij vlagen missen we onze Guinnie nog enorm... maar toch... hopen we dat het geluk aan onze kant is en dat we dit jaar een pupje mogen begroeten.
De fokker is bekend, pupjes komen binnenkort "in de maak" en dan is het wachten of er een vriendje voor ons bijzit. Het wordt een collie overigens ;-)    en ik zal mij "moeten" orienteren op hoe een pup rauw te voeren. Oh ja, en op een grotere vriezer!


We verheugen ons erop!

(Details volgen te zijner tijd)

Suzanne
Door Suzanne
#2896432
Lizzy schreef: Veel plezier met de voorpret! Misschien kun je van je pup een leuk nieuw onderschrift maken :biggrin2:
Wat is er mis met het huidige??  ;D

Suzanne
Door Suzanne
#2896441
Maxi's 3-tal schreef: Nou, vooral dat hij mist. :biggrin2:

Maar leuk en spannend hoor, veel plezier met de voorpret.
Ik had er nog fijne kerst en gelukkig nieuw jaar staan ... even weggehaald.....

En voorpret... al een maand of 2 hebben we dat! ;-)

Suzanne
Door Ruisje
#2896583
De voorpret, die heerlijke spanning dat er binnenkort een nieuw hondje in je huis rondhuppelt...  ::)
Wij hadden die voorpret precies een jaar geleden.
Geniet ervan en straks nog meer als ie er is!!
Door inni
#2896734
Het was hier na Berre ook best lastig en ik wilde nooit nog een hond tot op een slapeloze natte weemoedige nacht ik zat te surfen en tussen mijn favorieten de fokker zag staan waarnaar ooit mijn voorkeur uit ging. Zij hadden geen nestje maar de fokster van twee van  haar teefjes wel.........Tobi is hier.
Ik wens je veel plezier met kijken, keuren, kiezen...en.............wachten.
Door Suzanne
#2897488
boskat schreef: Wat en fijn vooruitzicht een pupsel collie :)
Dat je Guinnie bij vlagen nog mist is geen wonder het was en mooi lieve bijzondere dame :-*
Wat lief dat je dat zegt en ja, dat was ze!

Suzanne
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door