Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Lauraa
#2896249
hee hallo,

Ik ben nieuw hier,
mijn naam is laura, woon in de achterhoek, waar ik samenwoon met mijn vriend, 2 poezen en 2 hondjes,
via een andere site kwam ik op deze site terecht.


ik voer sinds enige tijd KVV, en een aantal BARF snacks. ik had me er eerder nooit zo heel erg in verdiept, maar op een gegeven moment moest ik wel ivm medische redenen voor onze Bowie, maar buiten dat vindt ik het toch stiekem wel heel erg interessant,

over de hondjes;
Bowie, teefje van 2 jaar oud; heel vriendelijk/sociaal, moedertje overste, stabiele, zelfbewuste hond, rustig, waterrat, heel kieskeurig qua voeding, heeft helaas veel medische problemen waardoor haar hondenleventje niet altijd even leuk is.
Jack, reu, bijna 2 jaar; soms onzeker/bang naar sommige honden, kijkt de kat uit de boom, sociaal, houdt van balletjes, water en lekker spelen en rennen. heeft vaak last van diarree.

groetjes,
Gebruikersavatar
Door Lauraa
#2896252
oeps, vergeten er bij te zeggen,

bowie is een berner sennen gekruist met een malamute,
jack zou een boerenfox gekruist met een dwergkees zijn.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Neally
#2896341
Welkom op BP met je knapperts. Hoop dat je hier een oplossing/ondersteuning vindt voor de medische problemen van je meisje en het diarree probleem van je mooie Jack.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door