Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2896416
Hier kun je kleding voor weinig laten vermaken, wellicht zit er bij jou in de buurt ook wel zo'n ateliertje.
Misschien ben je zelf handig bent met de naaimachine dan kost het je alleen draad en wat tijd.
Kun je toch zomer vieren in je driekwart  :biggrin2:
#2896847
cairodyn schreef: Tip. Kijk ook eens bij de kringloop winkel. Voor tijdelijk heb ik daar ook broeken weggehaald. Verder bon prix goedkoop:-)
mijn broeken komen ook bij bonprix vandaan. Daar heb ik een broek voor nog geen € 30. Laarzen heb ik wel, maar dan van die echte modderstappers Meindle......... Lijkt me ook niet echt charmant. Ik koop maar 1 broek van de maat waar ik op zit, heb wel een aantal shirtjes gekocht, dan lijkt het toch iedere keer anders.......... Draag de maat 50 ook nog wel, maar wel met riem, anders zakt ie van m'n kont.............. Maat 52 kan al weer weg, dat is echt geen gezicht, die zijn veel te groot. Heb nu wel 2 katoenen broeken van Miss Etam waar ik inpas (zijn eigenlijk ook al weer te groot), maar goed die doen het ook wel, al lijk ik daar toch meteen veel dikker in, met strech kleed toch mooier af.........
#2896850
Neally schreef: Hier kun je kleding voor weinig laten vermaken, wellicht zit er bij jou in de buurt ook wel zo'n ateliertje.
Misschien ben je zelf handig bent met de naaimachine dan kost het je alleen draad en wat tijd.
Kun je toch zomer vieren in je driekwart  :biggrin2:
ik ben niet handig met de naaimachine, dat wordt hem niet. Ik weet niet of er hier iemand is die kleding versteld, maar lijkt mij dat dat ook nog wel iets kost?? Heb ik waarschijnlijk goedkoper een broek bij bonprix.
#2897068
Dian schreef: ik ben niet handig met de naaimachine, dat wordt hem niet. Ik weet niet of er hier iemand is die kleding versteld, maar lijkt mij dat dat ook nog wel iets kost?? Heb ik waarschijnlijk goedkoper een broek bij bonprix.
Ik betaal 9.50 euro per broek die versteld moet worden. Weet niet of dat goedkoop is, maar altijd nog goedkoper als een nieuwe. De mooiste broeken gaan dan ook mee naar de volgende maat :)
#2897070
charmed schreef: Ik betaal 9.50 euro per broek die versteld moet worden. Weet niet of dat goedkoop is, maar altijd nog goedkoper als een nieuwe. De mooiste broeken gaan dan ook mee naar de volgende maat :)
Ik heb ook geen broek voor een tientje. Maar ja maar ja.. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door