Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door wendyv123
#2893970
Is er iemand die dit geeft ? Ik geef momenteel Darf Eco, Tinlo, All Animal en Bibi.... hoe is het ten overstaan van deze merken ?
Door wendyv123
#2894509
[quote="hannabelgje"]
Ik heb het in het verleden wel gevoerd. Ik vond het een beetje smuldier achtig.
[/quote]

dat heb ik nog nooit gegeven.... wat bedoel je met 'smuldier-achtig' ? :) Ik ken enkel Carnibest, dat geef ik niet meer wegens de rijst die er in zit - Alaska, de laatste doos stonk vond ik, niet naar slecht vlees maar ik denk dat het de groenten waren die een geurtje hadden - shaweca, probleem idem als de laatste doos Alaska - Tinlo, tevreden over behalve de groentenmix want die stinkt - Darf Eco, tevreden over - Bibi, tevreden over - All Animal, tevreden over....
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2895494
In Lupa compleet zit ook graan. Ik heb toevallig een rol gekocht net, om eens te kijken. Je ziet er vrij weinig aam, doordat het gemalen is, maar de wat grotere stukken die ik erin vind, bestaan niet uit kwaliteitsvlees. Roka heeft er slechte ontlasting op, ik denk door de granen. Onze Daisy bevalt het prima.
Gebruikersavatar
Door choopy
#2895498
[quote="Meike en Daisy"]
In Lupa compleet zit ook graan. Ik heb toevallig een rol gekocht net, om eens te kijken. Je ziet er vrij weinig aam, doordat het gemalen is, maar de wat grotere stukken die ik erin vind, bestaan niet uit kwaliteitsvlees. Roka heeft er slechte ontlasting op, ik denk door de granen. Onze Daisy bevalt het prima.
[/quote]

Lupa KVV's zouden granenvrij moeten zijn.

Hier een hond met een behoorlijke granenallergie die het super doet op Lupa.
Ook de rest doet het er goed op.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2895525
Ik heb de lamvariant, en op de verpakking staat dat er rijst en mais inzit. In de rundvariant niet geloof ik  Het zal dus per mix verschillen.
Door Lil
#2895660
Mijn honden deden het er niet zo goed op.
In sommige zit graan, in andere niet en ook ik zag in de grovere maling dat het echt geen kwaliteitsvlees is, maar vlees dat ik als ik barf geef zelf weinig tot niet zal voeren (veel vet en pees).
Door hannabelgje
#2895756
[quote="wendyv123"]
dat heb ik nog nooit gegeven.... wat bedoel je met 'smuldier-achtig' ? :) Ik ken enkel Carnibest, dat geef ik niet meer wegens de rijst die er in zit - Alaska, de laatste doos stonk vond ik, niet naar slecht vlees maar ik denk dat het de groenten waren die een geurtje hadden - shaweca, probleem idem als de laatste doos Alaska - Tinlo, tevreden over behalve de groentenmix want die stinkt - Darf Eco, tevreden over - Bibi, tevreden over - All Animal, tevreden over....
[/quote]

Qua structuur en geur en kleur vond ik het heel erg op smuldier lijken. Ze aten het wel heel graag. Ik vind het geen super kwaliteit, maar dat kan ook niet voor die prijs. Om te dienen als afwisseling vind ik het goed genoeg.
Gebruikersavatar
Door vanhaut
#2895767
Vandaag voor het eerst gegeven.  Vond het er minder uitzien dan Alaska of darf. Ze at het wel met smaak.  Maar ja  yara is dan ook een labrador ;)
Door Lil
#2895794
[quote="hannabelgje"]
Qua structuur en geur en kleur vond ik het heel erg op smuldier lijken. Ze aten het wel heel graag. Ik vind het geen super kwaliteit, maar dat kan ook niet voor die prijs. Om te dienen als afwisseling vind ik het goed genoeg.
[/quote]

Ja, zie dat precies zo.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door