Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2895524
Iemand ervaring mee? Er moet hier nog van alles weg, laminaat, rolgordijnen en een tafelmodel koelkast, maar hoe zorg ik ervoor dat het zsm opgehaald word?
Door Eertje
#2895538
Ja ik, maar dan regiogericht. Sommige moeten een huis inrichten zonder een cent te makken. Ik hoop dat je die treft, dan ben je alles mss wel in 1 x kwijt. Verder adviseer ik dat als je apart je goederen wegdoet, afhaaltijden te vermelden. Het werkt gewoon niet prettig als jij met een volle agenda zit en zij ook. Ik zeg eigenlijk alleen nog 'alleen reageren als je op de aangegeven tijden kan komen'. Of als er spoed bij zit zou je mss kunnen zeggen vanaf bv 10.00 uur zijn de goederen af te halen en wie het eerst komt, wie....! Maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Verder, helaas komt het regelmatig voor dat geïnteresseerde hun afspraak niet nakomen. Dat blijft altijd jammer! In veel gevallen is dit gewoon laksheid en een hoge factor van willen hebben, maar het eigenlijk toch niet! SUcces!
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2895614
Eertje schreef: Ja ik, maar dan regiogericht. Sommige moeten een huis inrichten zonder een cent te makken. Ik hoop dat je die treft, dan ben je alles mss wel in 1 x kwijt. Verder adviseer ik dat als je apart je goederen wegdoet, afhaaltijden te vermelden. Het werkt gewoon niet prettig als jij met een volle agenda zit en zij ook. Ik zeg eigenlijk alleen nog 'alleen reageren als je op de aangegeven tijden kan komen'. Of als er spoed bij zit zou je mss kunnen zeggen vanaf bv 10.00 uur zijn de goederen af te halen en wie het eerst komt, wie....! Maar daar heb ik zelf geen ervaring mee. Verder, helaas komt het regelmatig voor dat geïnteresseerde hun afspraak niet nakomen. Dat blijft altijd jammer! In veel gevallen is dit gewoon laksheid en een hoge factor van willen hebben, maar het eigenlijk toch niet! SUcces!
Ik heb het idd in de regio weggeefhoek gezet en in de landelijke, maar even kijken hoe of wat. Als er niemand voor komt, maak ik er bundels van en kiep t over t balkon. Dan kan het zo in de aanhanger naar de stort. Ga het niet de trappen af slepen ;-)
Door Borke
#2895676
Je kan het ook gewoon op je eigen FB pagina zetten, dan reageren er mensen op die je kent.
Dat heb ik al een paar keer succesvol gedaan.
Gebruikersavatar
Door choopy
#2895682
Hier ervaring met weggeefhoek uit de regio.
Laatst grote opruiming in huis gehouden en uiteindelijk een stuk of 12 dingen erop gezet.
Alles was binnen 10 minuten verzegd en alles 's avonds opgehaald.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2895683
Ik heb een advertentie gezet op gratisophalen zoiets en toen werd er gelijk gereageerd en kwamen ze het dezelfde dag al halen en was ook voor mensen die niks hebben.
Door keetje
#2895915
**postcode** afhaalhoek. Dus in/uit je eigen postcode gebied.
Heerlijke site's.  :D
Ik zet er regelmatig iets op en het is gebeurd dat het een kwartier na plaatsen al opgehaald was.  :)
Gebruikersavatar
Door Arkay
#2895922
hier is het niet met postcode maar met het kerngetal van je telefoon nummer
bijv 0181 weggeefhoek, 0181 vraag en aanbod, etc
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2896117
Vooropgesteld dat ik bijna niemand in mijn fb heb (zo sociaal ben ik nu ook weer niet), had ik toch al een handvol reactie's op het laminaat. Nu de koelkast en rolgordijnen nog :biggrin2:
Door tt-tjes
#2896134
Wij hebben hier in het dorp een kringloopwinkel, daar kun je alles naar toe brengen wat nog goed is. Je krijgt er niets voor maar je bent het wel kwijt.
Door Mowgli
#2896418
Mijn ouders hebben inderdaad ook alles door de kringloop laten ophalen toen ze gingen verhuizen en met nieuwe meubels een nieuwe start maakten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door