Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2895865
ga niet kijken, op fb heb je ook vaak van die verschrikkelijke foto's die blijven dagen en dagen op je netvlies hangen :( Ik heb altijd het idee als iemand zo'n foto publiceerd kan die andere mensen op deze gedachten brengen, want zoiets verzin je toch zelf niet? :(
#2895870
charmed schreef: ga niet kijken, op fb heb je ook vaak van die verschrikkelijke foto's die blijven dagen en dagen op je netvlies hangen :( Ik heb altijd het idee als iemand zo'n foto publiceerd kan die andere mensen op deze gedachten brengen, want zoiets verzin je toch zelf niet? :(
Kan me voorstellen dat je niet wilt kijken. Het iemand op ideeen brengen vind ik ver gezocht, denk dat mensen met een zieke geest geen ideeen  nodig hebben, zij doen "gewoon".
#2895912
Niet gekeken. Kan er niet (meer) tegen, krijg er slapeloze nachten van. Op FB ook regelmatig van die foto's en berichten, en steeds komen die dan op je startpagina maar weer voorbij. Ik verwijder ze tegenwoordig gewoon. Zit er niet op te wachten, Ik weet het al en door weer zoiets te zien wordt het niet minder.
#2896147
Extreme schreef: Kan me voorstellen dat je niet wilt kijken. Het iemand op ideeen brengen vind ik ver gezocht, denk dat mensen met een zieke geest geen ideeen  nodig hebben, zij doen "gewoon".
Wat ik mij altijd afvraag is waarom is iemand gemotiveerd om zo'n verschrikkelijke foto te laten zien aan allemaal dierenliefhebbers?  Niemand vind het leuk om te zien. Maar misschien ligt het aan mij hoor. Kan niet tegen zulke dingen, maak genoeg mee in mijn eigen leven. Dan heb ik daar genoeg aan. Soms druk ik wel eens op een link zonder mij te realiseren dat iemand dan zo'n foto laat zien, nou dan zit ik daar weer :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door