Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door hannabelgje
#2892072
Omdat ze bij onze dw veel soorten kvv verkopen de kivo vismenu (ik geef alleen kvv met vis erin omdat ze die alleen gemalen willen en ik zelf vis malen heel erg getsie vind) geprobeerd. De eerste keer waren ze er niet zo'n fan van. De tweede maaltijd hebben de katten zelfs gedeeltelijk laten staan. Vandaag de andere helft gegeven van de rol en vanmorgen heeft Fleur er zelfs flink van gekotst.  Fleur vanavond maar kliekjes kalkoen gevoerd. Was een niet geslaagde test helaas. Jammer want hij is goed verkrijgbaar voor mij en aangenaam geprijsd. Volgende week de degomeat.be maar eens proberen met makreel en zalm erin.
Door orinake
#2892638
de kivo kip/vis komt hier goed door de test.
De best4dogs zalm komt hier maar in 11 op de 13 honden goed hier...
Om een of ander reden verdragen de pups en moeders het wel, maar mijn 2 volwassen reuen niet?
Lykaios kotst om ter meest op de zalm :'(
Isack kotst ook, maar gelukkig in mindere mate.
Ik heb nu de Kip/vis van B4D eens gekocht en hoop dat hij dat wel binnen houd...
Door TessaThomas
#2895811
Hier is het rare dat ongemalen vis wel goed gaat, maar gemalen heel vaak voor kotsen zorgt. Zowel Best4dogs, als kiezebrink als andere merken. Bij de ene alleen bij de vette vismixen (dus de vissoorten zonder zalm), maar tegenwoordig ook op de zalmvarianten. Heel apart en vervelend, want Tessa eet geen ongemalen vis meer.
Door lightning
#2897810
Hier word ook vaak gekotst op de zalm versie van best4dogs. Vind dat wel apart dat zoveel dieren dat doen daarop.
Door malimaniac
#2898007
Als ik niet aan zalmkoppen en graat kan komen, krijgen ze hier naturis zalm, de enkelvoudige versie. Gaat prima!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door