Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Else
#2895670
Ja Tjeemig wat een spektakel die top!!!
Mijn man moet er zelfs met de brandweer heen ( en we wonen in de Achterhoek) .
Volgens mij worden ongeveer de helft van alle landelijke hulpdiensten ingezet ofzo ( wat een geld moet dat kosten)
Ga jij daar ook wat doen Saskia??
Door Borke
#2895680
Hier in de regio houdt iedereen er rekening mee, je probeert zo min mogelijk de snelweg op te gaan en al helemaal niet Den Haag in.
Ik werk zelf in het transport en al mijn klanten houden er rekening mee.

Ik hoop dat NL hier wat aan verdient, want het moet ongelofelijk veel geld kosten en veel ongemak voor vooral de Hagenaars!
Door henneke
#2895700
ik ben gister nog door het oorlogsgebied gereden op weg naar mijn moeder die er vlak bij woont ik kon het niet laten en ben dwars door de ambasade wijk gegaan achter het vredes paleis en het is werkelijk om je ogen uit te kijken wat een sluizen / hekken / slagbomen / politie / leger / marechaussee / camera's en zoeklichten staat er zeg , het is een fort de hele omgeving en langs het congresgebouw ( ja ik ben een oude hagenees en kan niet wennen aan de nieuwe naam ) is het zo mogelijk nog erger ! ben ik heel raar dat ik het ook wel een soort van gaaf vind om te zien ? vast wel maar ja  :D
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2895719
Ik hoorde vanmorgen op het nieuws van een meneer die daar in de buurt ik meen een horeca gelegenheid heeft. Weet niet precies hoe het zat, maar zijn hele zaak werd vandaag eerst door speurhonden doorzocht en oké bevonden en dan ging alles hermetisch dicht en mocht hij er volgende week woensdag weer naar toe. En de beste man werd op geen enkele manier gecompenseerd. Nou, daar ben je lekker klaar mee dan.
Maar goed het zal idd in het groter geheel moeten worden gezien, en laten we dan idd hopen dat het wat oplevert zo'n top.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#2895724
Mijn zoon moest een dag verplicht vrij nemen en dan een dag neemt hij zelf vrij.

En dan een dag maar met de fiets of RR.

Ik vind het erg overdreven , zelfs het LUMC is niet open ja voor spoedeisende hulp.

En voor de mensen die een winkel/ restaurant hebben belachelijk dat ze geen tegemoet komen krijgen.

Laat ze lekker naar een onbewoond eiland gaan..
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2895737
Hier een braakliggend terrein, waar Jacy graag rondstruint. Sinds maandag of dinsdag is een deel afgezet en staat het vol met auto's, de mensen van die auto's werden volgens een vriend met de bus vanuit de marechaussee naar Den Haag gebracht..
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2895775
Ik ben nu een paar langs het forum gereden de afgelopen weken, maar jeetje als je ziet hoeveel geld er aan uit gegeven wordt  :-[ :-[ :-[

En ik ben best blij dat er dit soort overleggen zijn, maar het is gewoon een drama de komende paar dagen.
Van mij mag het snel woensdag zijn  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2895805
Zelfs buiten den haag merk je het, ok het is dan nog niet afgezet, maar de camera's staan er, al weken worden kruispunten tpv n14 tijdelijk afgezet omdat er politiemotoren en auto's voorbij komen, dranghekken staan op vele plekken te wachten, gisteren reden politie motoren af en aan, nu bijna ieder uur gaan er helikopters over, vliegveld valkenburg is een verlicht dorp geworden.
Ziekenhuizen, begraafplaatsen zijn dicht, dus in die dagen mag je niet ernstig ziek worden of dood gaan want dan heb je een probleem  :-\
Volgende week gewoon werken, baas ziet het nut er niet van in om te sluiten, vrij nemen  of thuis werken kan niet. Als ik de mensen begrijp die er met de planning mee te maken hebben zeggen deze de mensen weten niet wat hun zal overkomen, het zal een verkeers infarct worden, laten we maar hopen dat het meevalt, zelf dus die dagen "gewoon" naar werk, neem maar extra drinken en eten mee, want vast staan zal zeker gebeuren kan alleen maar hopen dat het mee gaat vallen en dat de rest van den haag en omstreken wel thuis kan/mag zijn/werken.

Begrijp niet waarom het in zo'n klein landje moet gebeuren, in Amerika hele gebieden die na genoeg onbewoond zijn had het daar gehouden. En je kan wel denken kijk naar het grote geheel, hopelijk levert het iets op, maar ik  denk dat als je een horeca/hotel oid hebt en dan die dagen gesloten moet blijven je daar niets aan hebt, tenslotte gaan bij die mensen ook gewoon de rekeningen door, en die mag je niet bij het grote geheel neerleggen van betaal die maar voor mij.
En omdat het nog niet genoeg is, gaan we omdat we toch in nederland zijn gewoon even naar amsterdam tenslotte moet dat museum  nu echt wel bezocht worden. Hopelijk is het slecht weer die dagen, de  bewoners daar mogen niet op hun balkon/dak komen.

Voor de mensen die er mee te maken gaan hebben, omdat ze niet thuis kunnen werken/blijven, ziek worden, er wonen, heel veel sterkte, mocht je op de weg moeten en een zwarte auto aan de kant zien staan met een hurkende vrouw(ja drinken en eten kan ik meenemen, maar weet nog niet hoe ik moet plassen op een emmer  :D), smile and wave  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2895927
Ik ben net binnen. Rondje Den Haag - Den Bosch - Nieuwegein - Den Haag. Iedereen op tijd afgekapt en richting huis vertrokken. Volgens mij net op tijd, want het krioelt hier inmiddels van de politie en de eerste doorgaande weg is al dicht. Komende week ben ik gelukkig vrij en de rest wat ik nog voor die tijd moet doen kan remote vanachter mijn laptop en met telefoon.

Onderweg niet neergesnipert en straks maar eens even een verkenningsrondje met Wodka wandelen. Eens kijken hoe ver we nog kunnen komen.  ::)
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2895929
Else! schreef: Ga jij daar ook wat doen Saskia??
Nee hoor, ik woon hier gewoon.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2895932
Else! schreef: Ja Tjeemig wat een spektakel die top!!!
Mijn man moet er zelfs met de brandweer heen ( en we wonen in de Achterhoek) .
Volgens mij worden ongeveer de helft van alle landelijke hulpdiensten ingezet ofzo ( wat een geld moet dat kosten)
Ga jij daar ook wat doen Saskia??
Klopt dat het grootste deel van de politie in het land opgetrommeld is, daarom kunnen meerdere voetbalwedstrijden niet doorgaan omdat er dan te weinig politie-inzet zou zijn (terwijl er met opzet al geen risico-wedstrijden gepland waren). Vreemde is nu dat een deel wel doorgaat en een deel niet = competitievervalsing.
Door Pluto
#2895939
-Saskia- schreef: Nee hoor, ik woon hier gewoon.  :biggrin2:
Je bent ook zo gewoon gebleven!
:biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2895943
Extreme schreef: Zelfs buiten den haag merk je het, ok het is dan nog niet afgezet, maar de camera's staan er, al weken worden kruispunten tpv n14 tijdelijk afgezet omdat er politiemotoren en auto's voorbij komen, dranghekken staan op vele plekken te wachten, gisteren reden politie motoren af en aan, nu bijna ieder uur gaan er helikopters over, vliegveld valkenburg is een verlicht dorp geworden.
Ziekenhuizen, begraafplaatsen zijn dicht, dus in die dagen mag je niet ernstig ziek worden of dood gaan want dan heb je een probleem  :-\
Volgende week gewoon werken, baas ziet het nut er niet van in om te sluiten, vrij nemen  of thuis werken kan niet. Als ik de mensen begrijp die er met de planning mee te maken hebben zeggen deze de mensen weten niet wat hun zal overkomen, het zal een verkeers infarct worden, laten we maar hopen dat het meevalt, zelf dus die dagen "gewoon" naar werk, neem maar extra drinken en eten mee, want vast staan zal zeker gebeuren kan alleen maar hopen dat het mee gaat vallen en dat de rest van den haag en omstreken wel thuis kan/mag zijn/werken.

Begrijp niet waarom het in zo'n klein landje moet gebeuren, in Amerika hele gebieden die na genoeg onbewoond zijn had het daar gehouden. En je kan wel denken kijk naar het grote geheel, hopelijk levert het iets op, maar ik  denk dat als je een horeca/hotel oid hebt en dan die dagen gesloten moet blijven je daar niets aan hebt, tenslotte gaan bij die mensen ook gewoon de rekeningen door, en die mag je niet bij het grote geheel neerleggen van betaal die maar voor mij.
En omdat het nog niet genoeg is, gaan we omdat we toch in nederland zijn gewoon even naar amsterdam tenslotte moet dat museum  nu echt wel bezocht worden. Hopelijk is het slecht weer die dagen, de  bewoners daar mogen niet op hun balkon/dak komen.

Voor de mensen die er mee te maken gaan hebben, omdat ze niet thuis kunnen werken/blijven, ziek worden, er wonen, heel veel sterkte, mocht je op de weg moeten en een zwarte auto aan de kant zien staan met een hurkende vrouw(ja drinken en eten kan ik meenemen, maar weet nog niet hoe ik moet plassen op een emmer  :D), smile and wave  :biggrin2: :biggrin2:
Je hebt helemaal gelijk hoor Extreme..ik probeerde er nog een positieve draai aan te geven. :biggrin2:
Snap idd ook niet zo goed waarom ze deze top juist in zo'n klein landje als de onze moeten houden.

Voor iedereen die er mee te maken heeft: sterkte en succes!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door