Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2895433
Ik ben op zoek naar een leuk natuurgetrouw kunstgras. Dus niet zo'n vreselijk kleurtje waarvan je gelijk denkt, dit is nep. Het moet er natuurlijk uitzien. Goed schoongemaakt kunnen worden. Niet verkleuren. Ik zoek een stuk van 300 bij 650 cm. voor een gedeelte van de tuin. Echt gras heb ik al eens gehad, maar dat was geen succes. Water bleef te lang staan, dus modderzooi. Wie heeft een leuk adresje voor mij.
Door eelke
#2895435
*Lia* schreef: Ik ben op zoek naar een leuk natuurgetrouw kunstgras. Dus niet zo'n vreselijk kleurtje waarvan je gelijk denkt, dit is nep. Het moet er natuurlijk uitzien. Goed schoongemaakt kunnen worden. Niet verkleuren. Ik zoek een stuk van 300 bij 650 cm. voor een gedeelte van de tuin. Echt gras heb ik al eens gehad, maar dat was geen succes. Water bleef te lang staan, dus modderzooi. Wie heeft een leuk adresje voor mij.

Volgens mij zit er in Oudenbosch een outlet...
Ah ja!
http://www.kunstgrasvoordeel.nl/
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2895441
Ik was gisteren met mijn vriendin bij Cranenbroek in Dongen, maar zo erg nep. Nee, dat wil ik echt niet.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2895462
Michiel, ik had Genemuiden ook al in het vizier, maar dat is idd. een flink stukkie rijden. Leuke prijzen zijn het wel.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2895472
eelke schreef: Geeft niks, is vast de verflucht!
En ik heb niet eens geverfd, dat is Maxi d'r hoek ::) Wel veel laminaat gelegd vandaag: Met 3 man zo'n 40+m² :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#2895474
Mini's 3-tal schreef: En ik heb niet eens geverfd, dat is Maxi d'r hoek ::) Wel veel laminaat gelegd vandaag: Met 3 man zo'n 40+m² :biggrin2:

Kunstgras leg je gemakkelijker  ;D
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2895483
*Lia* schreef:
Kunstgras leg je gemakkelijker  ;D
Das gewoon een rol van 4m uitrollen, op maat snijden en klaar. Ook net niks aan dus! Hier doet de kennis van mijn vader kunstjes met een tafelzaag, waardoor een laminaatplank ineens om een kozijn heen past. En ik kan het ook, heb ik gemerkt toen ik het ook een keer mocht proberen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door