Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2895276
:) ...goed ontmoet.

Hagenezen zijn best lief. Net zit Wodka op de stoep te poepen. Ik ruim netjes op in een zakje en loop door. 2 Huizen verder staat een meneer in zijn tuin, de klep van zijn kliko open te houden en nodigt me uit mijn zakje daarin te deponeren. "Het kan maar weg zijn", zegt hij vriendelijk.

Zo lief, ik word ook hier gewoon weer blij van.  :) *like*
#2895352
Heel wat beter dan wat ik van de week mee maakte, op de strandopgang ging een hond een uitgebreide, papperige brokkendrol draaien, baasje stond er bij en keer er naar. Hondje klaar en gewoon doorlopen, ik bied hem een poepzakje aan en met stalen smoelwerk zegt hij gewoon: "Nee dank je, daar doe ik niet aan.... :o >:(
#2895430
Zo had een van hier een keer diarree bij iemand voor op de stoep. Die man was in de tuin bezig, en keek uiteraard. Dus ik vertel dat ik natuurlijk terug zal komen om het weg te spoelen, maar dat hoefde niet, hij gooide er wel even een plens water over :)

Fijn om af en toe iets simpels voor iemand te kunnen doen. Wordt ik zelf ook blij van!
#2895475
Doet me denken aan een keertje op Ts. Kaio schijt op een groenstrook voor een voortuin. Wij opruimen, komt er een man naar buiten gerend....... we hadden zoiets van  ??? Onee.
Zegt ie, ja ik klaag altijd als ze het niet doen, kom ff vertellen datik het fijn vind dat jullie het wel doen  ;D het is in ieder geval voor altijd bijgebleven, en  in dit geval positief dus.
#2895505
-Saskia- schreef: :) ...goed ontmoet.

Hagenezen zijn best lief. Net zit Wodka op de stoep te poepen. Ik ruim netjes op in een zakje en loop door. 2 Huizen verder staat een meneer in zijn tuin, de klep van zijn kliko open te houden en nodigt me uit mijn zakje daarin te deponeren. "Het kan maar weg zijn", zegt hij vriendelijk.

Zo lief, ik word ook hier gewoon weer blij van.  :) *like*
dat is inderdaad zo'n goed gevoel actie  :D ze bestaan nog!!!

Ik probeer ook altijd iedereen even vriendelijk gedag te zeggen en aan te kijken
#2895591
In Zeeland zijn ze ook vriendelijk :)
Ik kreeg allemaal telefoontjes toen ik in de auto zat, dus toch maar even de auto aan de kant van de weg gezet om even rustig te bellen...
Toen stopte er een auto en kwam een meneer vragen of alles goed was of dat ik hulp nodig had...
Ik was erg verbaasd, maar vond dit ook echt heel erg aardig van deze meneer !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door