Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2895235
Doki heeft al een paar weken/maanden last van zijn oor, een hardnekkig plekje waar hij maar niet vanaf komt. Geen idee wat het is, lijkt op een soort rodehond vlekje ofzo, da kwam er ook niet aan uit, smeren met honingzalf verlichte wel wat.
Sinds een aantal dagen zag ik hem weer meer krabben dus gister eens in zijn lurven gegrepen...heel zijn oor zwart, korsten, bloed...echt tot in de gehoorgang. Goed schoongemaakt en ik denk dat het oormijt is van de keer. Daar is hij destijds ook mee binnen gekomen en dit ziet er precies zo uit (op het bloed na dan) dus maar een pipet stronghold gehaald (de zalf was de vorige keer niet echt een succes) in de hoop dat het maar snel weer weg is.

Hij lijkt er niet veel last van te hebben maar het ziet er wel pijnlijk uit.

Verder gaat het eigenlijk heel goed met hem, in de tussentijd nog 1 keer longontsteking gehad en hij reutelt nog steeds maar daar ben ik inmiddels aan gewend  ;) Hij laat zich er in elk geval niet door weerhouden. Dus daar ben ik wel heel blij mee  :)
Door Martine-Tom
#2895727
Hij is alweer wat gezelliger in de omgang dus ik denk dat hij er minder last van heeft nu.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door