Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#2895213
Het gaat top met Nelson en zijn eten. Hij is nu 11 weken en eet sinds een paar dagen ineens echt super netjes en super rustig (zijn vleesbot dan, de rest vind hij de moeite niet om op te kauwen.  ::) )
Ik kan er nu zelfs foto's van maken, eerder was ik altijd te laat bij het toestel, dan was het al op  :biggrin2:

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#2895271
Leuk! Appie heeft vanmiddag voor het eerst een konijnenkarkas gegeten! Aangezien het mooi weer is, heb ik het buiten neergelegd.... Appie heeft eerst 10 minuten er aan gelikt, weer weg naar binnen willen, toch weer terug, ermee weglopen en eindelijk heeft ie het binnen 10 minuten opgegeten..... Maarre... Het gras waar hij het uiteindelijk heeft opgegeten, smaakte blijkbaar naar het konijn, dus meneer heeft gras zitten eten.... Gevolg: 5 minuten later heeft Appie het gras en een stuk vlees eruit gekotst..... Rest is binnen gebleven, gelukkig! Hij vond het wel lekker...... Helaas geen foto kunnen maken....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door