Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fido
#2894806
Ben ik samen met mijn moeder even in een andere wereld, lees wellnes, in bussloo lopen we naar een sauna zien we een vliegtuig(je) overvliegen en ineens recht naar beneden duiken met een noodgang. Mijn moeder zegt Jezus! dat gaat niet goed en ik reageer nog met "nee yoh die is aan het stunten". Vliegtuig verdwijnt achter de bomen en toen hoorde we niets meer. Dat was geen goed teken......

Even later hoorde we heel veel sirenes en net heb ik gelezen neergestort en twee doden.
Heel akelig idee dat wij beide de laatste seconden van een vliegtuig met twee mensen hebben gezien  :-\
Door Fido
#2894847
Mowgli schreef: O wat naar zeg! Ik krijg er een akelig gevoel van... Ik wens jou en je moeder veel sterkte, zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten...
Lief van je maar met ons gaat het prima  ;)
Je ziet het, je hersenen registreren het maar te gelijk denk je " nee het stort niet neer de kans dat dat gebeurt en dat je dat ziet is enorm klein".
Als je dan leest dat het werkelijk is neergestort dan herhaalt het beeld zich tig keer.
Trouwens zoals wij het gezien hebben was het niet aan het stunten. Het vloog eerst gewoon en in ene ging het snoeihard recht naar beneden met een hoop kabaal. Ik zat dus te wachten dat het weer zou optrekken maar dat gebeurde niet.
Door **Jolanda**
#2894851
Oef...dat is raar als je te horen krijgt dat wat jij gezien hebt toch echt een behoorlijk ongeluk bleek te zijn.
Misschien met de politie bellen en aangeven dat je een getuigen bent geweest van hoe het neerstortte achter de bomen? Wie weet hebben ze er iets aan.

Sterkte.
Door HoochieHummie
#2894874
Vreselijk voor de mensen in het vliegtuigje en voor jullie ook niet fijn om mee te maken.
Ik woon in de buurt van Bussloo waar het is gebeurd en zie wel vaker vliegtuigjes stunten en normaal is dat wel leuk om te zien maar dit is vreselijk triest.
Door yvette_van_alert
#2894894
HoochieHummie schreef: Vreselijk voor de mensen in het vliegtuigje en voor jullie ook niet fijn om mee te maken.
Ik woon in de buurt van Bussloo waar het is gebeurd en zie wel vaker vliegtuigjes stunten en normaal is dat wel leuk om te zien maar dit is vreselijk triest.
ik woon ook in die buurt en ik hield mijn hart vaker vast.  Ze oefende ook vaak bij mijn trainingsveld maar dat vond ik toch minder prettig.  Gaaf om te zien hoor maar niet net boven je. Bij dat er geen doden op de grond zijn gevallen. Hoewel het voor de nabestaanden van de stunters ook triest is
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door