Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door **Jolanda**
#2894769
Ik wil een elektrische tandenborstel, maar welke is nou goed?
Ik kom tandenborstels van 30 euro tegen, maar er zijn er ook op de markt van 200euro.
Nou vind ik dat laatste een beetje gekkenwerk, maar kan ook weer niet echt geloven dat 1 van 30euro geweldig goed is. (juist omdat er veel zijn die duurder zijn)

Dus ervaringen met merkjes? Prijsklasse? Levensduur?
Barst maar los hoor!
Door Nadia
#2894774
Wij hebben een oral b gekocht bij de DM. Koste geen fluit. Idd 19 of 29 euro.
Werkt perfect! Niks mis mee.
Je kunt veel geld extra betalen voor extra dingen. Maar vond ik niet nodig.
Door eelke
#2894779
Wij hebben ook de simpelste Oral B, niks mis mee, zei ook de tandarts. Die raadde er sowieso juist een aan met van die simpele ronde borsteltjes ipv borsteltjes met allerlei fratsen zeg maar.
Was toen in de aanbieding voor 15 euro.
Gebruikersavatar
Door nova
#2894780
tandartsen-uitspraak  waar ik me in vinden kan:  De beste tandenborstel is dié borstel welke het vaakste gebruikt wordt  :)

Ik heb een simpele kruidvat-elektrische tandenborstel, en kostte iets van 15 euro Doet het als eentje van  215 euro  ;D
Door Mowgli
#2894788
In ieder geval niet zo'n tandenborstel op batterijen, maar 1 die oplaadbaar is. Wij hebben een Braun met ronde Oral-B opzetborstel en rood discolicht. Kostte geloof ik 50,00 Euro bij de Saturn.
Dat discolicht is om aan te geven wanneer je de borstel te hard drukt. Maar is eigenlijk onzin, want hij begint ook te knipperen wanneer ik de achterkant van mijn achterste kiezen moet poetsen. Dan moet ik de tandenborstel draaien en drukt de steel van de borstel in mijn mondhoek om er goed bij te komen. De borstel zelf druk ik dan niet.

Ik denk  dat die van 30 Euro prima voldoet.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2894792
MarijeEnBoomer schreef: Ik heb een sonische. Sinds ik die gebruik heb ik volgens m'n mondhygieniste veel minder tandsteen en geïrriteerd tandvlees!
Hiervoor had ik een oralB
wat is een sonische?
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#2894796
MarijeEnBoomer schreef: Ik heb een sonische. Sinds ik die gebruik heb ik volgens m'n mondhygieniste veel minder tandsteen en geïrriteerd tandvlees!
Hiervoor had ik een oralB
ik ben ondertussen wel eens aan een nieuwe toe, ik ga me eens in die sonische verdiepen!
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2894802
*Dorothea* schreef: wat is een sonische?
Maakt door trillingen beter schoon.
M'n mondhygieniste wist niet dat ik anders poetste maar vroeg wat ik anders deed omdat het er zoveel beter uitzag  ;)
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2894807
MarijeEnBoomer schreef: Maakt door trillingen beter schoon.
M'n mondhygieniste wist niet dat ik anders poetste maar vroeg wat ik anders deed omdat het er zoveel beter uitzag  ;)
Oke die moet ik hebben dan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door