Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door jack
#28938
Wie kent Frostifit of heeft hiermee ervaring.
Ik heb vandaag wat meegenomen van de Winner.
Ik vind het erg duur.
Gebruikersavatar
Door chooky
#28941
Ik heb het wel gegeven, toen het hier verkrijgbaar was. Ik vond het er erg goed uitzien, pens stonk ook niet zo heel erg als je soms tegen komt :o ;D ;D ;D
Jammer dat het niet compleet is, maar dat zou hier erg makkelijk gaan. De groene slager hier deelt gratis de uitgebeende botjes uit dus in combi wel makkelijk als basis voor zelf samenstellen.
Door Ink
#28961
Yep. Moet je er alleen geen probleem mee hebben dat je maaltijd uit minstens 70% orgaanvlees (afhankelijk van de variant die je kiest) bestaat.
Heb ik wel problemen mee. Dus gebruik ik het niet als basis.
Kantenklaarvoerders zouden het wel een keertje kunnen gebruiken ter afwisseling. Het percentage orgaanvlees zal immers niet heel veel afwijken van het 'normaal' gegeven voer.
Door Ink
#28970
[quote="chooky"]
Frostifit heeft ook een spiervlees-variant
[/quote]

Weet je hoe die heet misschien? En sinds wanneer ze die hebben?
Gebruikersavatar
Door chooky
#28972
Het is de rode verpakking en er staat spiervlees op ;D
Ik heb die eigenlijk al vanaf het begin zien liggen. (dwz 2,5 jaar)
Door Ink
#28981
Bevat OOK spiervlees staat er misschien op de zak?
Komt 1 van deze namen bekend voor?

Actief mix
Ideaal mix
Junior mix
Senior mix
Dieet mix
Lam mix

In het gunstigste geval wat ik al zei 30% spiervlees, in het iets minder gunstige geval (...) 10%.
Als het gEEn recente variant is met een naam die nIEt in de lijstje voorkomt is het nIEt geschikt om zelf samen te stellen. Neem ik even aan dat FF het laatste halfjaar geen radicale wijzigingen heeft doorgevoerd in de samenstelling.

Maar wie het tOch wil gebruiken moet dat gewoon lekker doen natuurlijk ;D. Ook heerlijk om mee te gourmetten.
Gebruikersavatar
Door chooky
#28990
nou weet ik het niet meer :'( :'( :'(
Als het goed is komt binnenkort de meneer van Frostifit zelf even langs op BP, kunnen we het hem vragen.
Door Ink
#28997
Niet huilen! Tis maar voer!

Mailtje kan ook: [email protected]

Ik heb geprobeerd het (de samenstellingen) hier te plakken maar het wordt een ontzettende rotzooi.
Door Lupa
#29948
[quote="Ink"]
[quote="chooky"]
Frostifit heeft ook een spiervlees-variant
[/quote]

Weet je hoe die heet misschien? En sinds wanneer ze die hebben?
[/quote]

aktief mix :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door