Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2892080
In afwachting van een nieuwe lading spiervlees, vandaag voor nood een bakje smuldier vlees gekocht.
Nee zeg, ik wist niet wat ik zag  :o toen ik de verpakking openmaakte.

Afbeelding

volgens mij is het een blikje Smac (of een nepperd), het heeft dezelfde vorm en het ruikt enorm zout en niet naar vlees.
Volgens de website van mulder diervoeding zit dit in de smuldier vlees: Deze enkelvoudige maaltijd bestaat alleen uit puur rundvlees, gemalen rundvlees afkomstig van voor menselijke consumptie goedgekeurde runderen. o.a. spiervlees, keelvlees, lipvlees, kopvlees.
Nou euh, Smac of een aanverwant produkt dat is dus varkensvlees  ::) Blijkbaar even iets fout gegaan met malen, zo zie je maar weer ze kunnen er van alles doorheen doen, geen hond die het merkt.
#2892200
[quote="*Dorothea*"]
Nou ik denk niet dat het er structureel in zit, het zal wel net zijn wat voor over de datum partij ze kunnen opkopen. En dan staat er op de verpakking vers ingevroren.  ::)
[/quote]Het is ook vast ooit wel vers geweest ::)

Ik zou hier idd ook even een mail tegenaan gooien...ben wel benieuwd naar wat ze erop te zeggen hebben...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door