Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

#2890655
Hoi allen!
ik heb de zoekfunctie al even doorgelopen, maar krijg hier nog wel veel opties en vooral inhoudelijke vragen omtrent diëten of andere opties. Toch zou ik mijn vraag graag even bij jullie willen neerleggen.
Ik heb vanuit Tannetje het advies gekregen om (naast een aantal andere dignen) ook probiotica bij te gaan voeren. Zij raadde mij de probioforte van de groene os aan, maar na wat kort zoekwerk blijkt die uit de handel te zijn genomen. Niet meer verkrijgbaar dus.
Ik heb Tannetje al gecontacteerd maar tot op heden helaas nog geen antwoord, dus wie weet kan iemand me hier sneller aan een antwoord helpen :)

Ik zoek dus een probiotica die ik aan mijn hond kan bijvoeren (duitse herder, 33kg, dus ook een fijne hoeveelheid, geen kleine potjes waar ik er 4 in een week van verslijt  ;D ) die dus evenaart naar de probioforte van de groene os.
Zelf ben ik hier echt een leek in, en er is zoveel verkrijgbaar dat ik liever even om hulp vraag.

Thanks voor het meedenken alvast!
#2890921
Probiotica van het merk Solgar schijnt goed te zijn. ik had zelf ook die van de groene os. Schijnt niet meer verkocht te mogen worden aan honden.

JE kan ook een mailtje sturen naar de groene Os heb ik ook gedaan en je krijgt prima antwoord. Als alternatief adviseren zij:
Acidophilus Complex van Van Der Pigge, van der Pigge is de groene os, zit in Haarlem.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door