Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#289116
Wandor en Yindra hebben zonet voor het eerst een pens gehad. Ze vonden het heeeeerlijk :D Bij yindra moest ik hem wel vasthouden, want ze had hem al bijna in het geheel doorgeslikt, ik kon hem er nog net uittrekken, en ze begon hem ook al weer op te braken. Ik heb hem vastgehouden en ze heeft het er netjes afgekauwd/gescheurd. Wandor scheurde er wel zelf stukken af.

Pauline had voor mij van haar adres de pensen meegenomen, en ook geitenribben, heel veel lamsbotten en twee lamspoten (tenminste, volgens mij zijn het lamspoten, ik weet het niet zeker). Echt joekels van botten, daar zal ik mooie foto's van maken!! Ik heb ook foto's gemaakt van de pens. Die zal ik ook nog met jullie delen. We kwamen helemaal bezakt en bepakt weer thuis, en dat voor een schijntje van wat ik normaal betaal bij mijn eigen adres. (Pauline, nogmaals hartstikke bedankt!! :-*).
Door Eef+Stippels
#289211
[quote="Cujo"]
Je honden zullen vast genieten ;D
[/quote]

Zeker weten! :D
Ik kon met veel moeite de botten over meerdere zakken verdelen. Wandor zat steeds met zijn hoofd in de zak en probeerde er steeds wat uit te vissen ;D Daar hebben we ook foto's van gemaakt, maar die komen dus nog.
Pauline had me nog gewaarschuwd om de pens niet met blote handen aan te pakken, omdat de geur zo fijn aan je handen blijft zitten. Daar heb ik niet meer aan gedacht, dus nu zit ik met stinkhanden :-X Eigen schuld, dikke bult ;D
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op za 26 mar 2005, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#289219
Hoi Evelyn,
Fijn dat het zo'n succes is geworden. Enne ik heb de eerste keer de pens ook verpakt met mijn blote handen. De beste tip die ik je kan geven: was je handen met zout en tandpasta, dat helpt een beetje.\
Joep heeft vanavond sardientjes en een geitenrib gehad. Zijn groenteprut met biogarde liet ie mooi staan, doe ik de volgende keer wel door het vlees.
Door Eef+Stippels
#289241
[quote="Pauline"]
Hoi Evelyn,
Fijn dat het zo'n succes is geworden. Enne ik heb de eerste keer de pens ook verpakt met mijn blote handen. De beste tip die ik je kan geven: was je handen met zout en tandpasta, dat helpt een beetje.\
Joep heeft vanavond sardientjes en een geitenrib gehad. Zijn groenteprut met biogarde liet ie mooi staan, doe ik de volgende keer wel door het vlees.
[/quote]

Ik heb wandor en yindra ook de sardientjes gegeven die ik van jou heb gekregen, waren ze ook erg blij mee, ze zijn er echt gek op!

En ik zal mijn handen idd met zout en tandpasta wassen, bedankt voor de tip!
Door lyadh
#289997
Bij Blokker kan je een metalen stukje "zeep"kopen.Als je daar je handen mee "wast"is alle stank verdwenen.
Door Eef+Stippels
#290378
[quote="lyadh"]
Bij Blokker kan je een metalen stukje "zeep"kopen.Als je daar je handen mee "wast"is alle stank verdwenen.
[/quote]

Dat is ook wel handig! Gelukkig was de geur nog wel een keer weg!
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door