Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Daphne87
#2889201
Hallo allemaal,

Mijn 1 jarige Chihuahua reu wil opeens geen KVV meer eten. Hij at altijd Energique maar enige tijd geleden wilde hij er ineens niets meer van weten. Ik heb toen 2 weken Bandit gevoerd en hier was hij dol op. Omdat ik nog Energique had heb ik na die twee weken weer Energique geprobeerd en dit wilde hij ook weer eten. Tot vorige week, hij wil er niets meer van weten. Wederom overgestapt op Bandit (dit lustte hij immers zo graag) maar nu wil hij dit ook niet meer eten. Hij ruikt eraan, neemt het in z'n bekkie en laat het zo weer vallen.
Verder wil hij alles wel eten, gedroogde long, kip etc. Dus een gebrek een eetlust is het niet. Ik ben streng voor hem geweest en heb hem de Bandit aangeboden, niet eten, weer wegzetten en verder ook geen andere snacks maar toch wil hij het niet eten. Hij is er behoorlijk volhardend in.
Wat moet ik er nu mee?
Vanmorgen heb ik de Bandit maar gebakken en dan eet hij het met smaak op! Het is belachelijk maarja, ik zie hem magerder worden. Het is het alsof hij ineens geen rauw vlees meer wil eten. Heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Door Daphne87
#2889225
Ik heb geprobeerd door te zetten maar na 2 dagen amper eten heb ik iets anders geprobeerd. Uiteindelijk werd hij wel wat loom maar ik vermoed ook dat dit door te weinig eten komt. Als ik lekker met hem het bos in ga heeft hij energie voor 10.
Door Martine-Tom
#2889397
Hier een 75% chi met dezelfde nukken, veel afwisseling lijkt de truuk te zijn. Tom barft inmiddels weer, en daar eet ie ook niet elke dag hetzelfde want dan weigert ie ook  ;)
Door Daphne87
#2889400
Oke, helder verhaal. Blijven bijzondere hondjes die chihuahua's. Klein formaat groot karakter zullen we maar zeggen. Net trouwens weer Energique geprobeerd, ging er goed in! Hij blijft me verrassen..
Bedankt voor jullie reacties!
Laatst gewijzigd door Daphne87 op di 11 mar 2014, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door