Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2886651
Afgelopen weekend ( zaterdag, zondag, maandag ) is yenga gedekt door haar Zweedse lover. Dus wordt het nu afwachten heeft ze opgenomen en komen er pupjes van haar. Best speciaal om nu van mijn zelfgefokte meisje weer een nest hopelijk te gaan krijgen. En als alles mee zit gaat er ook weer een pup naar zweden, de reu eigenaar wilde dit graag. we hadden daar een huisje gehuurd in een schitterende omgeving, op sommige punten tikje ouderwets ( geen moderne wc maar ouderwetse wc in houten huisje 15 mt van woonhuis) en een douche met zeer kleine boiler waardoor je heel erg snel koud water had en de douche aardig onderliep. Maar verder hebben wij en de honden daar echt genoten..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
#2886660
Ziet er geweldig uit, de omgeving :dribble:

Ik hoop dat je over 9 weken pupjes kan verwachten! Dit is zeker spannend. Wil de reu eigenaar een reu of teef? (ik neem aan dat jij het ook leuk vindt dat er een pupje naar de reu eigenaar gaat?).
#2886797
Lizzy schreef: Ziet er geweldig uit, de omgeving :dribble:

Ik hoop dat je over 9 weken pupjes kan verwachten! Dit is zeker spannend. Wil de reu eigenaar een reu of teef? (ik neem aan dat jij het ook leuk vindt dat er een pupje naar de reu eigenaar gaat?).
het liefst een reu maar teef mocht ook. yep, yeng d'er vader komt uit zweden en daardoor vind ik het extra leuk
#2888870
Ik zit nu echt met argusogen ieder veranderd klein detail te bekijken en te analyseren bij haar. Ze heeft wat slijm verloren de eerste dagen na de dekking, dat is normaal. Het is een mieperd met eten, parelhoen vind mevrouw niet echt super maar gisteren heeft ze naast haar konijn toch ook een stuk parelhoen naar binnen gewerkt. En normaal is ze echt niet super enthousiast met kluiven, runderoortje wordt altijd voor de helft op gegeten de rest blijft liggen voor een andere keer. Nu knaagt ze alles zelf op. We gaan aftellen naar eind van de maand voor de echo.
#2889329
kaszi schreef: Denk je dat het al tekenen zijn van een zwangerschap. Is vlug he. 9-10 dagen is ze nu. Blijf gewoon verder duimen.

Er is een heuse puppyboom om komst. Het is er aan te merken dat de lente voor de deur staat.
Ik weet het echt niet. maar ik ga de ultieme test doen met de witvis van nadia, die vond ze echt juck! Dus als ze die eet.... ::)

eerste dekdatum is 1 maart, telt wel gemakkelijk ;D 28e hebben we de echoafspraak staan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door