Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door koekje
#2887992
Iemand ervaring met Cat's nature (van degomeat)? Ik heb er vandaag 2 rolletjes gehaald, als nood voor als straks de muffins op zijn als ik nog in het zkh lig. Ik heb 1 rolletje kip en 1 rolletje kwartel.
Vinden ze het lekker? Hoe zijn de drollen erop?
Door Droppie
#2888114
Hier zijn ze ook gek op cats nature, ook vooral de kwartel, maar ook het konijn. Ze eten hier voornamelijk wild, dus over de kip kan ik niet veel zeggen.
Gebruikersavatar
Door Jura&Mahru
#2888136
De kwartel versie was het eerste kvv wat hier door alle 4 katten met smaak werd gegeten. De hert/duif vinden er maar twee lekker.
Drollen waren prima. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2889749
Ot krijgt normaal een redelijk laag botgehalte als ik het goed heb?  Op hoeveel kaal bot denk je dat je zou komen?
Ikzelf kan er moeilijk wat van zeggen want ik heb de konijn gehad maar die heb ik gemengd met vis gegeven. En dat beinvloed de ontlasting natuurlijk...
Ik had wel geen platte bedoening, dus ik vermoed dat het botgehalte niet erg laag zal liggen.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2889932
Normaal zo'n 40% vleesbot in haar muffins, denk ik. Maar een enkele keer krijgt ze een rolletje Tinlo en heeft daar geen last van. Misschien omdat ik niet consequent Tinlo voer en maar af en toe 1 enkel rolletje.
Laatst gewijzigd door koekje op wo 12 mar 2014, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#2889934
Ik heb een paar rollen kwartel gehad, beviel prima, ontlasting was goed en ze vonden het heerlijk!
Maar ik moet dan ook wel zeggen dat ze hier niet snel last van teveel of te weinig bot hebben, denk dat ik echt onder de 20% moet zitten of boven de 60% om er iets van te merken...
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door