Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2886266
Nadia schreef: Is dat waar jullie al zo lang van plan zijn om te eten?
Ben Benieuwd naar het horloge :)
Pi helemaal gekeken??
Ja, ligt al lang in de planning, morgen dus!
Horloge heeft een zwarte lederen band van ca 3cm breed met ge-etste rozen erin, klokje is rechthoekig met 'zilveren' rand, in die rand dezelfde rozen.
PI helemaal bij en ik denk het nu echt te weten!

Dexter S1 zit er ook bijna op.
#2886277
Hier kunnen we nog wel wat duimen gebruiken  :-X. Naast een buikvliesontsteking en een multiresistente bacterie in de operatiewond heeft mijn moeder nu ook nog twee abcessen in haar buik  :'(. En als ze dit allemaal overleeft, kan ze aan de chemokuren beginnen. Man o man, het waren weer fantastische dagen, NOT!
#2886280
- Judith - schreef: Hier kunnen we nog wel wat duimen gebruiken  :-X. Naast een buikvliesontsteking en een multiresistente bacterie in de operatiewond heeft mijn moeder nu ook nog twee abcessen in haar buik  :'(. En als ze dit allemaal overleeft, kan ze aan de chemokuren beginnen. Man o man, het waren weer fantastische dagen, NOT!
Sjee....dat gaat top ja!  :-X
#2886281
- Judith - schreef: Hier kunnen we nog wel wat duimen gebruiken  :-X. Naast een buikvliesontsteking en een multiresistente bacterie in de operatiewond heeft mijn moeder nu ook nog twee abcessen in haar buik  :'(. En als ze dit allemaal overleeft, kan ze aan de chemokuren beginnen. Man o man, het waren weer fantastische dagen, NOT!
Hang in there.  :-*
als je even uit wil blazen op het strand dit weekend, laat het me dan weten.
#2886351
Het houdt maar niet op bij jullie Judith.
Mijn duimen draaien voor jullie. 

Hier ook een redelijk gespannen dagje vandaag.
Vandaag wordt bij mijn vader zijn ene long verwijderd.
Hij heeft longkanker. Het zou eigenlijk twee weken geleden al gebeuren maar hij is de nacht voor de operatie erg ziek geworden. 
Gelukkig lag hij toen al in het ziekenhuis dus lag hij direct aan het infuus met de juiste antibiotica. 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door