Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2885557
Joss schreef: Is dat het datingprogramma waarin ze elkaar in hun blootje ontmoeten?
:o

*Gaat sneller goegelen*
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2885560
hhaha wanneer komt dat? ik ben ook wel nieuwsgierig.. al snap ik echt het nut niet om met elkaar te daten in je blootje.... :S  dan blijft er toch niks spannends over?  ... aan de andere kant.... als hij een inimini piemeltje heeft kan je m meteen aan de kant gooien  ;D ;D hahaha o wat slecht
Door K&D
#2885561
Lizzy schreef: Ik ga niet kijken maar ik wou ff zeggen dat je onderschrift echt geniaaaaal is ;D ;D ;D ;D
ik schoot ook al in de lach, helemaal om de combinatie de de topictitel. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2885563
K&D schreef: het is op tv hoor... ::)
Gegoegelt dat het op RTL 5 is om 20.30  :biggrin2:

Meneer S heeft alvast gezapt naar 5 zodat hij niks mist  ::)
Door K&D
#2885564
chipjolie schreef: hhaha wanneer komt dat? ik ben ook wel nieuwsgierig.. al snap ik echt het nut niet om met elkaar te daten in je blootje.... :S  dan blijft er toch niks spannends over?  ... aan de andere kant.... als hij een inimini piemeltje heeft kan je m meteen aan de kant gooien  ;D ;D hahaha o wat slecht
Tuttuttuttutt....wie het kleine niet eert... :P
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2885565
chipjolie schreef: hhaha wanneer komt dat? ik ben ook wel nieuwsgierig.. al snap ik echt het nut niet om met elkaar te daten in je blootje.... :S  dan blijft er toch niks spannends over?  ... aan de andere kant.... als hij een inimini piemeltje heeft kan je m meteen aan de kant gooien  ;D ;D hahaha o wat slecht
rtl5 20.30
Door Lizzy
#2885584
*Dorothea* schreef: een onbewoond eiland, ben benieuwd hoe lang de bikinilijn zo blijft  ::)
Whahahahaha ;D ;D ;D ;D

Ze hebben vast scheermessen mee gesmokkeld. Dat zie je in dat andere 'onbewoonde eiland programma toch ook, dat ze nooit een bos haar onder de oksels of tussen de benen of op de benen hebben groeien? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2885585
Haha uhmmm ja ik vind t maar een beetje een gek programma maar toch ook grappig.. Meer omdat dit wel een leuk stel is denk ik ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door