Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Kim1985
#2883894
Iemand nog een idee voor KVV onder de € 2,- per kilo incl. Evt verzendkosten voor een cursist van mij??? Geen Barf ivm lichamelijke klachten.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2884069
Als ze grote vriezer heeft dan idd best4dogs. Moet je wel 90 kg bestellen maar word gratis thuisbezorgd je heb minimaal 5 diersoorten dan.

En anders een oproep doen voor medebestellers ;)
Door orinake
#2884237
[quote="Martine-Tom"]
Zelfs met Best4Dogs red je onder de 2 euro niet volgens mij...
[/quote]

jawel hoor :) vanaf 1.6 heb je daar KVV (best4dogs he niet degomeat).
Kivo zit boven de 2€ (2.2 dacht ik)
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2884618
Ik zie dat besteden dezelfde mixen zijn als Degomeat Enkelvoudig, ik zou dit dus niet als complete kvv voeren. De enige kvv die ik nog ken, onder de 2 euro, is die van Albert Heijn eigen merk, maar dan zou ik liever voor Smuldier gaan.

Op Voerwijzer kun je de kvv's sorteren van goedkoop naar duur, misschien heb je daar iets aan:http://www.voerwijzer.com/kvv-vergelijken?&&&&&&keys=&order=field_gem_prijs_per_kg&sort=asc
Gebruikersavatar
Door Thea
#2884620
De kvv van best4dogs is idd dezelfde als van degomeat. Als je minstens 4 diersoorten en 1 vis heb voer je toch compleet volgens mij. ;)
En geef je geen synthetische toevoegingen ;)
Evt soms een barfhapje erbij en je voer zoiezo vele malen beter dan brok ;)
Er zijn mensen die voeren alleen smuldier en dat is ook beter dan brok toch :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Thea
#2884717
Nou dan moet je goed op de site kijken er zit bijna altijd 10% orgaan in.
Alleen in de kip/pensen rund/pens zit pens logische zo heet het ook ;) En in hert en rund(enkel vlees) zit geen orgaan en de soorten waar vis in zit.
Maar koop bv de kip , eend , kalkoen/zalm ,konijn, fazant. evt een pensdag
Dan heb jij echt wel een goed gevarieerd menu ben je 169 eu kwijt omgerekend 1,87 de kg ;)
Neem je meer soorten zonder orgaan dan kan je ook nog een orgaanmix kopen en daar mee aanvullen ;)
Door lararo
#2884830
[quote="Meike en Daisy"]
Ik zie dat besteden dezelfde mixen zijn als Degomeat Enkelvoudig, ik zou dit dus niet als complete kvv voeren. De enige kvv die ik nog ken, onder de 2 euro, is die van Albert Heijn eigen merk,
[/quote]En lotgering totaal voer met lotgering totaal voer wild de wild kost iets van een 28 euro?als je die 2 combineert voer je in regel toch ook compleet of niet?
Zover ik weet is de kvv van best4dogs niet hetzelfde als Degomeat,heb Henk daar zelf over gesproken en hij wist me te vertellen dat de kvv van Best4dogs een eigen mix is van hemzelf die hij al had voor hij die bedrijven waaruit degomeat.nl is ontstaan.
Door Vivianneb
#2884834
[quote="lararo"]
En lotgering totaal voer met lotgering totaal voer wild de wild kost iets van een 28 euro?als je die 2 combineert voer je in regel toch ook compleet of niet?
Zover ik weet is de kvv van best4dogs niet hetzelfde als Degomeat,heb Henk daar zelf over gesproken en hij wist me te vertellen dat de kvv van Best4dogs een eigen mix is van hemzelf die hij al had voor hij die bedrijven waaruit degomeat.nl is ontstaan.
[/quote]

??? Ik ben toch al vanaf het begin bij dego bekend geweest (eerst nog richard zeg maar) - maar dit verhaal is niet zo hoor...
Door lararo
#2884847
Mmm raar net nog eens gebeld en hij verteld me toch nog steeds dat de kvv van best4dogs een eigen mix van hemzelf is.
Heb beide ook eens geleverd gehad en zag toch duidelijk een verschil tussen degomeat rund en best4dogs rund 
Nu enige degomeat die ik ooit nog koop is die van Belgie je betaald zelfde prijs voor alle soorten en die zijn zo compleet wel wat duurder,die andere en best4dogs moest ik steeds meer en meer beginnen te voeren.

Edit:nu zie ik het die enkelvoudige mixen die je op degomeat.nl ziet staan die hetzelfde zijn als die van Best4dogs.nl zijn de mixen van natuurlijk rauw voer (Henk zijn eigen mix die hij vroeger al had)
Deze dus:
http://www.naturis.nu/index.php?main_page=index&cPath=44_47&sort=20a&filter_id=3&page=2

Het merk degomeat heeft maar 1 enkelvoudige mix:
deze:
http://www.naturis.nu/index.php?main_page=index&cPath=44_47&sort=20a&filter_id=7

Filter Results by: dan zie je het.
Laatst gewijzigd door lararo op ma 03 mar 2014, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2886181
Ik heb even goed gekeken, dankje Thea, en ze zijn inderdaad anders. Ik kende best4dogs niet, ik ga er eens achteraan, welke organen er dan inzitten.

Lotgering totaalvoer in combinatie met Lotgering totaalvoer wild is inderdaad in principe compleet. Het liefst nog zalm erbij, dat kan in de vorm van zalmkoppen, die Lotgering ook verkoopt. Afhankelijk van hoe groot de hond is, als zo'n kop precies of bijna precies hetzelfde gewicht heeft als een dagmaaltijd, dan is het toch geen probleem dat het ongemalen is toch?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door