Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Roosj
#2883832
Waar zijn kalkoen vleugels en kalkoenrugstuk qua hardheid en verteerbaarheid mee te vergelijken?

En haaskarkas?
Door Lizzy
#2883837
Roosj schreef: Waar zijn kalkoen vleugels en kalkoenrugstuk qua hardheid en verteerbaarheid mee te vergelijken?
Haaskarkas?
En haaskarkas?
Kalkoenvleugels :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Dat is flauw :biggrin2:

Ik vind beide hard. Echt ongeschikt voor de beginner en zelfs voor sommige gevorderde vleesbot-eters. Het is hard en scherp. Beide. Ik had laatst weer geiten/lamsribben van het Islam Centrum, die waren zachter en beter te verteren.
Door Roosj
#2883870
Lizzy schreef: Haaskarkas?
Kalkoenvleugels :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Dat is flauw :biggrin2:

Ik vind beide hard. Echt ongeschikt voor de beginner en zelfs voor sommige gevorderde vleesbot-eters. Het is hard en scherp. Beide. Ik had laatst weer geiten/lamsribben van het Islam Centrum, die waren zachter en beter te verteren.
Tnx. Dan gokken we het er niet op. Lamsribben verteer den wel.
Gebruikersavatar
Door lauraV
#2884100
de botten van kalkoen vind ik te hard en evt kleine stukjes te scherp ... vooral van de drumstick
hier dus geen kalkoen of hazen karkas ...
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#2884119
Naar het schijnt zijn vleugels en karkas van kalkoen harder dan de nekken. Poten zijn dragende delen en van zo'n groot dier als kalkoen dus zowiezo niet geschikt.
Kalkoenbot zou ook kunnen splinteren, al zou dat bij de nekken dus minder het geval zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door