Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Flamingo
#2882037
Hier een labrador pup van 8 maanden. Sinds dat hij 12 weken is krijgt hij KVV (DARF EKO) en sinds deze week ook Bibi gegeven. Sinds afgelopen week zijn we van 3 naar 2 voedingen overgegaan en kon ik merken dat als ik naar de keuken liep tussen de middag dat hij dan heel erg zenuwachtig was, aangezien hij waarschijnlijk dacht dat hij weer eten kreeg. Nu ben ik gisteren begonnen om hem tussen de middag 2 kippennekjes te geven en hij is nu stukken rustiger. Nu vroeg ik mij af kan ik hem dat gewoon elke dag geven. Verder wil ik in het weekend BARF geven, maar wat zou ik hem het beste kunnen geven. Hij heeft al 2x reeënribben en een pakje pens gegeven. Dit ging er na enig wennen goed en netjes in. Wat kan ik nog meer geven en waar kan ik dat het beste halen/bestellen in de buurt. Heb namelijk niet zo'n grote vriezer. Zitten in het zuid/west van Friesland.
#2882517
Reeribben zou ik persoonlijk niet geven asn een beginnend barfer. Veel te hard. Aangeraden wordt om te beginnen met zacht hot. Konijnkarkas, kipkarkas, kippennekken, eendennekken, kwartelkarkas etc. Ribben pas geven na een week of 4.

Als je 2 dagen gast barfen komen de percentages niet zo heel nauw. Je kunt een dag konijnkarkas geven ( zit bij mij nog vaak hart en longen in ) met wat spiervlees. En een dag erndenekken met pens en groente bijvoorbeeld.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door