Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2881143
Het is weer tijd voor nieuwe schoenen. Nou ja, weer? Lol De schoenen zijn weer veel te groot, met veel moeite heb ik nu recht op nieuwe schoenen, ze zijn goed gekeurd. Ik had altijd van die saaie zwarte glimmende legerkistjes. Ik mag nl. geen ander model. Dus ik ben nu eens gaan zoeken naar een vrouwlijker schoen.

Vinden jullie deze leuk?

http://www.vd.nl/dames/schoenen/laarzen ... e=86290516
Laatst gewijzigd door charmed op di 10 jun 2014, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nadia
#2881150
Degelijk zijn ze zeker. Ik vind ze ook niet lelijk. Maar ik vind ze ook niet waauw mooi.
Ik zou ze best kunnen kopen. Maar meer uit functioneel oogpunt.
Door charmed
#2881157
Nadia schreef: Degelijk zijn ze zeker. Ik vind ze ook niet lelijk. Maar ik vind ze ook niet waauw mooi.
Ik zou ze best kunnen kopen. Maar meer uit functioneel oogpunt.
Die ik nu heb zijn helemaal niet mooi :( Zijn gewoon legerkistjes van dat glimmend zwarte leer. Dus ja dan vind ik dit voor mij al een verbetering en ze moeten nu Dubbel zo lang meegaan als voorheen. Ik mocht altijd 3 paar per 3 jaar en 2 reserve paar. Nu is het zo dat je pas 1 1/2 jaar na het laatste paar weer nieuwe mag :( Dus ze moeten 1 1/2 jaar meegaan terwijl ze normaal maar 7 maanden meegaan :(
Door charmed
#2881160
Moet helaas wel overal bij alle kleuren te combineren zijn moet er nu 1 1/2 jaar meedoen. :( Terwijl ze maar 7 maand meegaan.
koekje schreef: Laat ik het duidelijker zeggen: ik vind ze te saai.

Ik zou eerder voor zoiets gaan:
Afbeelding

of deze:
Afbeelding

Of deze:
Afbeelding
Door Nadia
#2881164
Heb je orthopedische schoenen dan??
Zoals gezegd ik vind ze echt niet lelijk ;) maar de schoenen die ik echt mooi vind kun Jij waarschijnlijk niet aan.
Wat vind je van timberlands?
Door charmed
#2881167
koekje schreef: Docs zijn er in alle kleuren van de regenboog en ook in hogere en lagere modellen. En die gaan echt wel 1,5 jaar mee.
Tja maar die van mij worden met de hand gemaakt en kosten 2300 euro! En die gaan echt geen 1.5 jaar mee. Want 1 1/2 jaar zweten, zweten en nog eens zweten in dezelfde dikke schoen (zonder af te wisselen), die helemaal van boven tot onder verstevigd is, is geen pretje ook niet met 36 graden buiten. Dat blijft echt niet heel, weet ik uit ervaring.

En natuurlijk kan ik ze ook in bruin laten maken, maar ze moeten passen bij alle kleuren van de regenboog broeken en leggings!  :biggrin2: Dus zwart of bruin is wel handig, andere kleuren gaan wellicht vloeken, Paars met een rode broek met roosjes zie ik niet zitten, Aangezien ik al een paarse broek heb :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door