Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Annemarie Rijnveld
#2880877
Ronald schreef: Hendels rechts vooruit, links achteruit. Indrukken van de hendel = rijden, loslaten = remmen.

Actieradius is afhankelijk van type en leeftijd. Wij hadden in Ootmarsum een opvouwbare, met een actieradius van 20 km. Maar die was nieuw.
De scoot die we thuis hebben, zal zo ongeveer 10 km halen.
dank je Ronald!

ik heb net in het dorp gesproken met enkele mensen, en ze hebben mij laten zien hoe de scoot werkt. precies zoals jij het schrijft, tis dus oh zo simpel. Dit moet lukken.
Door miik
#2880884
Toen ik 2 benen in het gips had heb ik er ook eentje geleend en het bedienen is vrij eenvoudig.
Wel erom denken dat je het heel snel koud krijgt, dus lekker warm aankleden of een losse deken om de benen doen !!!
En oppassen met stoepjes enzo, want die van mij ging nogal makkelijk omkiepen (of deed ik te wild ? 8) )
Door Annemarie Rijnveld
#2880887
miik schreef: Toen ik 2 benen in het gips had heb ik er ook eentje geleend en het bedienen is vrij eenvoudig.
Wel erom denken dat je het heel snel koud krijgt, dus lekker warm aankleden of een losse deken om de benen doen !!!
En oppassen met stoepjes enzo, want die van mij ging nogal makkelijk omkiepen (of deed ik te wild ? 8) )
ja warme kleding, maar dat doe ik nu ook al, ik rijd mijn moeder in de rolstoel. Heb jij misschien 3 wielen? Die kiept dan om als je de stoep scheef neemt werd mij uitgelegd. Een 4 wieler niet, hoop ik :)
Door Annemarie Rijnveld
#2880919
Ik heb in de garage een grijs kastje gevonden, vermoedelijk is het de accu.
Mijn vader heeft er een sticker opgeplakt met de volgende aanwijzingen:
1. Plug in laadcontact scootmobiel
2. Stekker van de lader in stopcontact
3. Plug uit laadcontact scootmobiel
4. Stekker van de lader uit stopcontact.

Kan iemand mij in simpele niet technische bewoordingen uitleggen hoe en wat ik nu moet doen met dit kastje om scoot actie klaar te maken?  :)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2880923
Er hoort zo'n soort kastje bij:

Afbeelding

In de stuurkolom van de scootmobiel zit waarschijnlijk een soort stopcontact met een klepje. Daar moet deze stekker in:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Dian
#2880926
Ronald schreef: Er hoort zo'n soort kastje bij:

Afbeelding

In de stuurkolom van de scootmobiel zit waarschijnlijk een soort stopcontact met een klepje. Daar moet deze stekker in:
Afbeelding
Die laatste plug kan ook in de accu moeten. Die zit onder de zitting.
Door miik
#2881269
Annemarie Rijnveld schreef: ja warme kleding, maar dat doe ik nu ook al, ik rijd mijn moeder in de rolstoel. Heb jij misschien 3 wielen? Die kiept dan om als je de stoep scheef neemt werd mij uitgelegd. Een 4 wieler niet, hoop ik :)
Ja klopt, dat was een driewieler !
Ik heb hem nu niet meer, ik had hem toen geleend omdat het een (hopelijk) tijdelijk iets was dat ik met 2 benen in t gips zat...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door