Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door JoepenLola
#2878631
Even een vraagje...sinds een aantal maanden voer ik met een aantal vrienden en kennissen Degomeat.
We bestellen allemaal gemiddeld 5 a 6 diersoorten (enkelvoudig) en nog de puur zalm .
Nou hebben de meeste honden die het krijgen zeer harde ontlasting/tot bijna krijtjes poep.
Ben benieuwd of hier meerdere honden last van hebben?,wat is jullie ervaring?
Door Lizzy
#2878632
Een van mijn puppymensen hebben hetzelfde probleem gehad. Ik heb toentertijd geadviseerd om Psyllium Husk van Puur Natuur te geven en gekookte bladgroenten erbij te doen. Dat hielp voldoende om een goede ontlasting te geven, nu is de Husk niet eens meer nodig. Ik denk dat het aandeel bot vrij hoog is in dit voer. Andere KVV is ook een goede optie.
Door dre
#2878656
Ik ga daarom eerdaags op zoek naar een ander kvv.

Jammer, want vind het verder goede kvv, maar ik geef liever wat meer botwerk bij dan wat meer spiervlees.
Door JoepenLola
#2878658
Ik ben zeer tevreden over de KVV van Degomeat,bij mijn honden valt het mee,maar een aantal honden uit me vriendenkring hebben echt elke dag ,keiharde drollen...
Misschien half Degomeat voeren en een andere KVV erbij zoeken die wat meer spiervlees bevat?,om en om...
Door JoepenLola
#2879253
[quote="M@rina"]
Kijk even bij voerwijzer over degomeat enkelvoudig...de enkelvoudige zijn niet zomaar compleet te maken door 4 á 5 diersoorten te voeren je schijnt dan toch wat te missen.

http://www.voerwijzer.com/degomeat-enkelvoudig-2
[/quote]
Ik zelf geef 5 a 6 diersoorten van Degomeat in 2 weken,1 x verse vuile lamspens...en voer er nog Wild/Geit en Kip/rund/lam (Compleet) van Freshdogfood (eigen merk verkooppunt) bij,en soms nog Smuldier compleet.Ik heb bij mijn honden geen last maar vrienden van mij die alleen Dego voeren merken wel de zeer harde ontlasting.
Ik zal ze de link even sturen...dan moeten ze zelf maar kijken wat ze er bij willen voeren. ;)
Door JoepenLola
#2879977
Ben in mail contact met Henk van Degomeat,heb aangegeven wat het probleem is en dat ik in mijn omgeving dit probleem veelvuldig hoor.
Heb aangegeven om eventueel een Enquete te houden onder zijn klanten om in kaart te brengen hoeveel honden dit probleem hebben en of ze kunnen kijken om  de verhouding misschien aan te passen.
Hij ging het probleem opnemen en kijken wat er in de toekomst verandert kan worden om dit probleem te verhelpen.
Helemaal goed! ;)
#2879997
[quote="JoepenLola"]
Ben in mail contact met Henk van Degomeat,heb aangegeven wat het probleem is en dat ik in mijn omgeving dit probleem veelvuldig hoor.
Heb aangegeven om eventueel een Enquete te houden onder zijn klanten om in kaart te brengen hoeveel honden dit probleem hebben en of ze kunnen kijken om  de verhouding misschien aan te passen.
Hij ging het probleem opnemen en kijken wat er in de toekomst verandert kan worden om dit probleem te verhelpen.
Helemaal goed! ;)
[/quote]

En heb ik de eigenaar van Degomeat ook leren kennen. Helemaal top!
Door TMG1961
#2880004
Heb de KVV van best4dogs ook geprobeerd en ook Pixie heeft er heel harde ontlasting op. Ik zou er ook spiervlees bij moeten geven. Ze at het goed en kwa prijs is het ook goed dus vond het jammer.

Ben nu nog aan het wachten op een antwoord op een mail die ik afgelopen donderdag verstuurd heb. Eerlijk gezegd verwacht ik ook geen antwoord meer op de mail.
Gebruikersavatar
Door Thea
#2880007
[quote="TMG1961"]
Heb de KVV van best4dogs ook geprobeerd en ook Pixie heeft er heel harde ontlasting op. Ik zou er ook spiervlees bij moeten geven. Ze at het goed en kwa prijs is het ook goed dus vond het jammer.

Ben nu nog aan het wachten op een antwoord op een mail die ik afgelopen donderdag verstuurd heb. Eerlijk gezegd verwacht ik ook geen antwoord meer op de mail.
[/quote]

Meestal reageerd Henk wel snel op de mails. Maar 2 weken terug heb ik ook even 3 dagen moeten wachten.
Dus ik denk dat je nog wel reaktie krijg van hem.Hij antwoord net zo makkelijk op zondag als laat in de avond ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door