Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2876854
Hoi, ben alweer een tijdje offline geweest en zat vanavond het forum eens door te spitten naar een antwoord op mijn vraag maar ik kom er niet helemaal uit.
Hugo is inmiddels 25 weken oud, 30 kg schoon aan de haak, zal straks thuis nog wel even een nieuwe foto bijvoegen, ik zit nu nog ff op het werk. Hij krijgt dus sinds hij van de moedermelk af is KVV en Barf. Inmiddels eigenlijk altijd iedere middag barf en in de ochtend en avond kvv. Nu bestel ik steeds compleet kvv van degomeat in eigenlijk alle variaties dus kip, kalkoen, eend, rund, paard, konijn en daarbij dus ook barf van allerlei beessies inclusief vis (meestal 1x per 2 a 3 weken een zalmkop). Zo'n beetje het hele assortiment van degomeat heeft al wel een keer in de vriezer gelegen. Is het met deze variatie nog wel nodig om de compleet kvv te geven ivm de toegevoegde mineralen of haalt hij dat gewoon uit de diverse vleessoorten en kan ik dus ook enkelvoudig gaan voeren?

Hij groeit mooi gestaag, glimt erover en is een echte schat. Alvast bedankt, fotootje volgt straks nog even
Laatst gewijzigd door Stef1918 op di 18 feb 2014, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#2876932
Hoi Angelique, bedankt voor je snelle response. Barfhapjes zijn: kippennekken, eendennekken, runderstrot, lams en geitenribben, kipkarkassen, eendkarkassen, kippen en eendenvleugels, lamsboutjes, geitennek, hertenhapjes, zalmkoppen. We proberen zoveel mogelijk te varieren. Pens zit in de carnibest (krijgt ie ook nog) en ook gedroogde staafjes. Meteen maar ff een foto, 1 op het strand met mijn dochter en 1 van de fotoshoot die we onlangs met het gezinnetje hadden.
Afbeelding
Afbeelding
da's een grote plas baas  ;)
#2877928
Nou, dat lijkt me ruimschoots voldoende afwisseling.
Ik vraag me alleen af hoe vaak je barfhappen geeft en hoe vaak kvv. 3 dagen barf 4 dagen kvv zou wat mij betreft de limiet zijn, bij meer barf moet je denk ik nauwkeuriger kijken naar de samenstelling op de barfdagen Je geeft nu voornamelijk vleesbot.

Maar de complete kvv's kan je wel achterweg laten.
#2879050
Hoi M@rina, Hugo krijgt iedere ochtend en avond kvv en smiddags barf. hij eet nog 3x per dag. Hij heeft dus nog geen dagen met alleen maar barf. We willen wel het barfen gaan opvoeren en de kvv verminderen, ik wil bij een volgende bestelling ook wat orgaan enzo gaan bestellen. Eens kijken of hij dat ook lust, ik verwacht van wel want tot nu toe gaat alles erin als koek. Maar dan laat ik de complete kvv's voortaan achterwege, scheelt ook weer wat in de portomenee  O0
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door