Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door cath
#2878854
Welke krabpaal hebben jullie?en zijn jullie er tevreden over?
Heb er een van trixie 125 euro, na een dik jaar versleten en vuil!
Amarkat heb ik ook , die is wel beter.
Is er iemand die ervaring heeft met catpalace,  crowded house,  petfun of peruns?
Door Mowgli
#2878859
Hier ook een Trixie een mega paal van 190 euro maar bij zooplus ca. 120 euro, die was na 6 maanden al versleten. Hij staat al bijna 3 jaar, maar we hebben al heel wat stammen moeten vervangen omdat ze allemaal breken daarv waar de schroeven ingeschroeft worden.
Gebruikersavatar
Door cath
#2878860
@hannabelgje,  wow dat is wel super, want jij hebt toch ook binnenkatten veronderstel ik!
Bij de mijne is de sisal al helemaal los en stuk!
Vind dit wel erg snel hoor!
Laatst gewijzigd door cath op vr 21 feb 2014, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door keetje
#2878863
Hier heb ik in huis gewoon 3 van die lage dingen op een voet staan. Voldoen prima. Buiten in de tuin een hardhoutenpaal (van de terrasoverkapping) waar stevig aan gekrabd wordt en aan de houten tuintafelpoot een hoekkrabplank. Ze blijven van de (rieten) meubels af dus ik denk dat het wel voldoet. En daarbij komt als die dingen versleten zijn koop ik voor 5,95 bij de Action weer een paar nieuwe.
Gebruikersavatar
Door cath
#2878867
Mowgli schreef: Hier ook een Trixie een mega paal van 190 euro maar bij zooplus ca. 120 euro, die was na 6 maanden al versleten. Hij staat al bijna 3 jaar, maar we hebben al heel wat stammen moeten vervangen omdat ze allemaal breken daarv waar de schroeven ingeschroeft worden.
heb nogal gehoord dat die van zooplus niet zo super zijn!  Als je stukken kan vervangen valt het dan nog wel mee.
Door keetje
#2878870
Ik heb jaren een krabpaal Marianne van Pet's place gehad, Iets van 120 euries. Super ding maar voor mij te groot dus ik heb hem na een jaartje of 2 naar een buurvrouw verhuisd en die heeft er nu ook al weer een jaar plezier van.
Door kaszi
#2878874
Die van Petfun zijn super!  Heb hangmatjes en plankjes etc van Petfun, palen vind ik zowiezo oerlelijk, maar Lemoni heeft het geluk dat ze de tuin in mag.

Petfun is wel wat duurder maar super kwaliteit en ze verkopen die ook regelmatig bij zooplus.de
Door Martine-Tom
#2878883
Ik heb er 5 staan  :-[
Een krabton met 3 verdiepingen, was iets van 100 euro, en vind hem helemaal geweldig...belangrijker de katten ook.
Een bamboe paal, leuk om op te slapen en heen en weer te rennen, maar het krabben snappen ze niet.
Een paal met een huisje en hangmand...helemaal geweldig vinden ze die.
Een goedkope paal van zooplus die je aan het plafond moet klemmen...onding, staat nu boven en is totaal afgeragd na 2 jaar.
En nog een hele grote, ook van zooplus waar ze eigenlijk nooit naar omkijken.
Door Mowgli
#2878895
cath schreef: heb nogal gehoord dat die van zooplus niet zo super zijn!  Als je stukken kan vervangen valt het dan nog wel mee.
Het is 'gewoon'  een krabpaal van Trixie, maar ik heb hem bij Zooplus besteld omdat ze in de dsz onbetaalbaar zijn. En voor de kwaliteit die je van Trixie krijgt ben ik dus blij dat we hem bij Zooplus hebben besteld.
Door hannabelgje
#2878899
cath schreef: @hannabelgje,  wow dat is wel super, want jij hebt toch ook binnenkatten veronderstel ik!
Bij de mijne is de sisal al helemaal los en stuk!
Vind dit wel erg snel hoor!
Ja dat klopt het zijn allemaal binnenkatten. Ik heb boven nog wat krabspul staan en een hele dikke krabpaal van zooplus die ze helemaal geweldig vinden.  En dan hebben we uiteraard nog de deurkozijnen en de "nieuwe" bank ::)
Door lightning
#2878921
Ik heb 1 paal van dierenvilla en die staat nu bijna 4 jaar en nu is er 1 paal versleten van sisal. Niet gek voor al die kittens die ik soms heb lopen ;) de andere mega paal komt uit ranzijn nu 5 jaar uit en noggeen schrammetje. ze verkopen dit ook niet meer en nog een mega paal op 1 hoog bij een dierenwinkel vandaan nu 1 jaar oud. ook geen problemen mee.
Door TMG1961
#2878926
Ik heb een armarkat krabpaal..was afgeprijsd van 160 voor 75 euro..was laatste op voorraad. Is ongeveer 170cm hoog met 4 plateau's en 4 grote en 4 kleine krabpalen en bovenop een cilinder waar de kat in kan
Gebruikersavatar
Door koekje
#2878945
Ot en Sien nagelen ook aan de bank en boven aan het tapijt. Ot overigens ook netjes aan de kokosmat en Sien aan haar kittenpaaltje. De grote krabpaal is om naar te kijken en overheen te racen. Het sisal ziet er dus na 7 jaar nog erg mooi uit.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door