Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#2877627
Mijn vrolijke clown is zichzelf niet sinds een paar dagen. Gisterochtend heeft hij gespuugd, zijn eten gaat er met lange tanden in terwijl hij normaal zit te zingen in de keuken tot zijn eten komt.
Hij heeft ook de hele dag nog niet gespeeld, ook helemaal niet Chendo. De hele avond ligt hij al te snuiven, een soort reversed sneezing.
Heb net koorts gemeten en die is 39,2. Niet echt heel hoog maar hoger dan normaal.

Kan ik hier nog iets mee of is het een kwestie van uit laten zieken? Heb hem net honingwater gegeven zodat hij wat meer drinkt.
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#2877693
Weet niet of je hier iets aan hebt, maar hier in de regio (Harderwijk) heerst een venijnig hondevirus waarbij overgeven en diarree.
Doris en Kira hebben daar momenteel ook last van. Ik geef ze nu maar kleine beetjes kvv i.p.v. barf en overgiet dat met bouillon en stukjes gekookte kipfilet.
Ik geef Okugest maar merk geen verschil. En pompoen willen ze ook niet... Ben bij dierenarts geweest en die zegt: uitzieken!
Sterkte!!! Zo zielig als ze zo ziek zijn...
Door tt-tjes
#2877730
Gespuugd heeft ie maar 1x en diarree heeft ie (nog) niet. Maar hij is overduidelijk niet lekker. Gisteravond ook maar okugest gegeven.
zo meteen nog ff koorts meten.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door